Beschikbaar via de Peugeot Update-app of directe link:
Nou, goddank duurde het eeuwen en waren er verschillende pogingen nodig om de update te downloaden die uiteindelijk nooit lukte 😁Dit is de tweede die ze in een paar weken verwijderen. Godzijdank heb ik geen haast elke keer als ze er een uitbrengen lol
Benieuwd welk probleem het deze keer had
Is dat een NAC Wave 4?Hallo
Bekijk de foto.
View attachment 98421
En het wordt erger als de unit in de wachtstatus voor updates blijft staan... En verder werkt er niets!
Hallo,Bonjour,
J'ai téléchargé le firmware 44.02.16.52_NAC-r0 samedi via l'application Peugeot Update (40 mn y compris formatage et copie sur support USB). Installé ce dimanche sur mon Peugeot 2008 GT Line 2021 (45 mn environ, à l'arrêt, moteur tournant). "Firmware update successfull". Tout fonctionne correctement.
Zou u het alstublieft opnieuw op uw Google Drive willen delen?Alles werkt naar behoren
Excuses, ik upload het bestand nu opnieuw naar de firmware sectie, eta 1 minuut voor 5gb, ik ben dol op de snelheid.Zou u het alstublieft opnieuw op uw Google Drive willen delen?![]()
Is het iemand gelukt dit op te lossen?Hallo
Bekijk de foto.
View attachment 98421
En het wordt erger als de unit in een update wachtstatus blijft staan... En verder werkt er niets!