Peugeot Forums banner

Software-update (44.02.16.52_NAC-r0) voor wave4

1 reading
29K views 36 replies 21 participants last post by  Nate Legend  
#1 ·
#2 ·
Heeft iemand problemen gehad met de huidige update?
Versie: 44.02.12.52_NAC-r0 27/04/2022
Heb het vandaag 3 keer geprobeerd via de Peugeot Update en het komt maar tot minder dan 1 GB van het bestand van 5,84 GB.
Heb het een paar uur laten staan, in de veronderstelling dat het voltooid zou worden, maar niets :mad: - Heb eerder zowel de Firmware als de Nav op mijn 5008 GT Premium 2021 succesvol en zonder problemen bijgewerkt.
Laat het me weten als er iets mis is. Ik zou alle hulp of advies op prijs stellen. :unsure:

#3 ·
Heeft iemand problemen gehad met de huidige update?
Versie: 44.02.12.52_NAC-r0 27/04/2022
Het vandaag 3 keer geprobeerd via de Peugeot Update en het komt maar tot minder dan 1 GB van het bestand van 5,84 GB.
Heb het een paar uur laten staan, in de veronderstelling dat het voltooid zou worden, maar niets :mad: - Heb zowel de Firmware als de Nav op mijn 5008 GT Premium 2021 eerder zonder problemen geĂĽpdatet.
Laat me weten of er iets mis is. Zou alle hulp of advies op prijs stellen. :unsure:
Een paar (waaronder ikzelf) konden het alleen downloaden via een mobiele internetverbinding.

Ik heb het twee keer geprobeerd via mijn 1 GB glasvezelverbinding, maar beide keren mislukte het. Kreeg de update in minder dan 30 minuten via mijn mobiele telefoon...

#4 ·
Misschien zal Peugeot op een dag het nieuwe Smart Connect multimediasysteem van Toyota / Lexus inhalen en de firmware automatisch over-the-air updaten, plus live up-to-date kaartgegevens aanbieden via de ingebouwde dataverbinding van het voertuig.

#6 ·
Misschien zal Peugeot op een dag de nieuwe Smart Connect multimedia-systeem van Toyota / Lexus inhalen en de firmware automatisch over-the-air updaten, plus live up-to-date kaartgegevens aanbieden via de ingebouwde dataverbinding van het voertuig.
Het nieuwe infotainmentsysteem IVI, gebruikt in de Peugeot 308 III (P5), Opel/Vauxhall Astra L, Citroën C5 X (E43), etc., doet de updates OTA.

#7 ·
Ik heb de nieuwste firmware voor de Wave4 op mijn Google Drive gehost voor jullie, want de download was tergend traag

#9 ·
Hallo
Ik heb ook problemen met het downloaden van deze Wave4-update, er wordt slechts ongeveer 550 MB gedownload en dan stopt het. Ik heb nog nooit problemen gehad met het downloaden van Peugeot-updates, maar deze lijkt onmogelijk. Kan een lid dat dit Touch Screen Update TAR-bestand succesvol heeft gedownload, het delen?

#12 ·
Geen probleem ...

Kies gewoon wave4

#20 ·
INSTALLEER DEZE VERSIE NIET!

Deze is verwijderd van PSA-servers en het lijkt erop dat deze ook is ingetrokken:
Code:
{
  "updateType": "ovip-int-firmware-version",
  "updateVersion": "44.02.16.52_NAC-r0",
  "updateProvider": "CONTINENTAL",
  "updateId": "001315031650642080",
  "updateDate": "2022/04/27 13:53:29",
  "updateStatus": {
    "code": "AVP",
    "label": "En attente de validation PSA"
  }
}
Dit is de tweede die ze in een paar weken verwijderen. Godzijdank heb ik geen haast elke keer als ze er een uitbrengen lol

Benieuwd welk probleem het deze keer had

#16 · (Edited)
Verwijderd van Google Drive, blij dat ik het nog niet heb geĂŻnstalleerd voor het geval dat.

Dit zou een andere reden zijn waarom ik normaal gesproken geen firmware host, misschien probeert iemand van een hogere macht me te vertellen om me aan kaartupdates te houden, die niet worden teruggeroepen :)

... Normaal gesproken.

Ik denk dat ik firmware-updates uit Google Drive zal weglaten.

#19 ·
Verwijderd van Google Drive, blij dat ik het nog niet heb geĂŻnstalleerd voor het geval dat.

Dit zou een andere reden zijn waarom ik normaal gesproken geen firmware host, misschien probeert iemand van een hogere macht me te vertellen om me aan kaartupdates te houden, die niet worden teruggeroepen :) ... Normaal gesproken.

Ik denk dat ik firmware-updates uit Google Drive zal weglaten.
Het probleem met die updates is dat je ze niet kunt downgraden - dit zou voldoende zijn om het huidige probleem te "corrigeren". Er is ook een kleine kans om het systeem te bricken met een mislukte update. Het slechtste scenario voor kaartupdates is een leeg scherm op de 3e tuimelschakelaar - maar je kunt elke kaart opnieuw installeren, inclusief eerdere versies.

#25 ·
Heb mijn nieuwe 3008 op 30-apr-22 gekregen...

MijnPeugeot-app vertelde me om 44.02.16.52 te downloaden... Geprobeerd maar niet gelukt om te downloaden!!
Toen vertelde de MyPeugeot-app me om 42.03.33.42 te downloaden, maar toen lukte het niet om te downloaden!!
Toen vertelde de MyPeugoet-app me vandaag om 44.02.16.52 te downloaden!!

Als ik de berichten lees, denk ik dat ik moet wachten om van jullie groen licht te krijgen :)

#26 ·
Hallo, locatie in Noorwegen. Bouwjaar 2018 1.6 l 165 PK 3008 Gt Line. Ik vraag me af of de update had moeten worden gedaan in de werkplaats van Peugeot en niet door ons die een product hebben gekocht = een auto waarvoor ze geen verantwoordelijkheid nemen. Maar misschien hadden ze goed moeten betalen om te updaten?? Gewoon gedachten die ik heb. Groeten BobKĂĄre

#27 ·
Ok, wat is er aan de hand met de firmware-updates? De nieuwste

44.02.16.52_NAC-r0

is weer online en werkt weer... Rui, kun je dit controleren en me laten weten voordat ik het bestand opnieuw host?

#28 ·
Vandaag had ik een bericht om te installeren: Touchscreen (44.02.16.52_NAC-r0) Het duurde een paar uur om te downloaden en deze keer was het succesvol en is het naar mijn USB gekopieerd. Voordat ik probeer de auto te updaten, weet ik dat sommigen hebben gezegd: NIET UPDATEN - Is dit nog steeds het geval en wat zouden de resultaten zijn? Waardeer alle hulp. :unsure:

#29 ·
Ja, 44.02.16.52_NAC-r0 is weer beschikbaar en het is de nieuwste firmwareversie voor NAC Wave 4. Het is precies hetzelfde bestand als voorheen, dus je hoeft het niet opnieuw te downloaden.

Nu, of je het moet installeren, dat is een ander verhaal...
  • Als je de vorige versie (en nu ingetrokken) 44.02.13.12_NAC-r0 hebt geĂŻnstalleerd, ja, dan moet je de 44.02.16.52_NAC-r0 installeren;
  • Als je een oudere 42...* hebt, zul je niets nieuws zien met deze versie en zou je niet moeten upgraden. Je zou in ieder geval een paar dagen moeten wachten voordat je het installeert.

#30 ·
Hallo,
Ik heb de firmware 44.02.16.52_NAC-r0 zaterdag gedownload via de Peugeot Update-app (40 minuten inclusief formatteren en kopiëren naar USB-stick). Zondag geïnstalleerd op mijn Peugeot 2008 GT Line 2021 (ongeveer 45 minuten, stilstaand, motor draaiende). "Firmware-update succesvol". Alles werkt naar behoren.

#31 · (Edited)
Bonjour,
J'ai téléchargé le firmware 44.02.16.52_NAC-r0 samedi via l'application Peugeot Update (40 mn y compris formatage et copie sur support USB). Installé ce dimanche sur mon Peugeot 2008 GT Line 2021 (45 mn environ, à l'arrêt, moteur tournant). "Firmware update successfull". Tout fonctionne correctement.
Hallo,
Ik heb de firmware 44.02.16.52_NAC-r0 zaterdag gedownload via de Peugeot Update-applicatie (40 minuten inclusief formatteren en kopiëren naar USB-media). Zondag geïnstalleerd op mijn Peugeot 3008 GT Line 2021 (ongeveer 45 minuten, stilstaand, motor draaiend). "Firmware-update succesvol". Alles werkt naar behoren.

Bedankt

#37 ·
Nee, er is meestal geen wijzigingslogboek