Beschikbaar via de Peugeot Update-app of directe link:
Een paar (waaronder ikzelf) konden het alleen downloaden via een mobiele internetverbinding.Heeft iemand problemen gehad met de huidige update?
Versie: 44.02.12.52_NAC-r0 27/04/2022
Het vandaag 3 keer geprobeerd via de Peugeot Update en het komt maar tot minder dan 1 GB van het bestand van 5,84 GB.
Heb het een paar uur laten staan, in de veronderstelling dat het voltooid zou worden, maar niets- Heb zowel de Firmware als de Nav op mijn 5008 GT Premium 2021 eerder zonder problemen geĂĽpdatet.
Laat me weten of er iets mis is. Zou alle hulp of advies op prijs stellen.![]()
Het nieuwe infotainmentsysteem IVI, gebruikt in de Peugeot 308 III (P5), Opel/Vauxhall Astra L, Citroën C5 X (E43), etc., doet de updates OTA.Misschien zal Peugeot op een dag de nieuwe Smart Connect multimedia-systeem van Toyota / Lexus inhalen en de firmware automatisch over-the-air updaten, plus live up-to-date kaartgegevens aanbieden via de ingebouwde dataverbinding van het voertuig.
Stuur alsjeblieft de drive linkIk heb de nieuwste firmware voor de Wave4 op mijn Google Drive gehost voor jullie jongens en meisjes, omdat de download zo traag was als melasse
Dit is de tweede die ze in een paar weken verwijderen. Godzijdank heb ik geen haast elke keer als ze er een uitbrengen lolINSTALLEER DEZE VERSIE NIET!
Deze is verwijderd van PSA-servers en het lijkt erop dat deze ook is ingetrokken:
Code:{ "updateType": "ovip-int-firmware-version", "updateVersion": "44.02.16.52_NAC-r0", "updateProvider": "CONTINENTAL", "updateId": "001315031650642080", "updateDate": "2022/04/27 13:53:29", "updateStatus": { "code": "AVP", "label": "En attente de validation PSA" } }
Het probleem met die updates is dat je ze niet kunt downgraden - dit zou voldoende zijn om het huidige probleem te "corrigeren". Er is ook een kleine kans om het systeem te bricken met een mislukte update. Het slechtste scenario voor kaartupdates is een leeg scherm op de 3e tuimelschakelaar - maar je kunt elke kaart opnieuw installeren, inclusief eerdere versies.Verwijderd van Google Drive, blij dat ik het nog niet heb geĂŻnstalleerd voor het geval dat.
Dit zou een andere reden zijn waarom ik normaal gesproken geen firmware host, misschien probeert iemand van een hogere macht me te vertellen om me aan kaartupdates te houden, die niet worden teruggeroepen... Normaal gesproken.
Ik denk dat ik firmware-updates uit Google Drive zal weglaten.
Is dat een NAC Wave 4?Hallo
Bekijk de foto.
View attachment 98421
En het wordt erger als de unit in de wachtstatus voor updates blijft staan... En verder werkt er niets!
Hallo,Bonjour,
J'ai téléchargé le firmware 44.02.16.52_NAC-r0 samedi via l'application Peugeot Update (40 mn y compris formatage et copie sur support USB). Installé ce dimanche sur mon Peugeot 2008 GT Line 2021 (45 mn environ, à l'arrêt, moteur tournant). "Firmware update successfull". Tout fonctionne correctement.