Hallo allemaal,
Vandaag ben ik erin geslaagd om de "Aanwezigheid van de ventilatiefunctie van de afstandsbediening" te wijzigen van "Nee" in "Ja", met behulp van Diagbox 7.57. Het werkte niet meteen, ik weet niet waarom. Maar ik heb zonder enige verandering voor het begin geschreven, dat werkte, toen heb ik de verandering aangebracht en opnieuw geschreven, en zo werkte het. Nu gaan alle vier de ramen open de tweede keer dat ik op de open-knop van de afstandsbediening druk.
Wat ik verder heb ontdekt, is dat de auto nu automatisch sluit na 30 seconden, de spiegels klappen in en de deuren vergrendelen, maar als de ramen naar beneden zijn, gaan ze niet omhoog, ze blijven naar beneden. Ik vind de nieuwe optie leuk, vooral nu in de zomer.
Dus, het kan worden geactiveerd vanuit het volgende menu: BSI->Reparatie->Configuratie->Configuratie met weergave van de parameters->Handmatige configuratie->Voertuigconfiguratie->Bescherming-Toegang-Mechanische assistentie. Hier moet de parameter "Aanwezigheid van de ventilatiefunctie van de afstandsbediening" worden gewijzigd van "Nee" in "Ja". Ik moet vermelden dat het uitrustingsniveau van mijn auto Active is.