Peugeot Forums banner

peugeot 2.2

11K views 9 replies 4 participants last post by  reliable406  
#1 ·
czy ktoś jeszcze ma z tym problemy?

#2 ·
Nieużywany w większości PSA od kilku lat, ponieważ 1.6 i 2.0 rozwijają teraz podobną moc. Na złomowiskach musi być mnóstwo dobrych, ponieważ wiele 607 i 807 jest złomowanych. Nie jestem mechanikiem, ale ten w naszym 807 był prawie bez zarzutu pomimo 225 tys. mil. Największym problemem jest wyciągnięcie wtryskiwaczy, aby można było zdjąć pokrywę zaworów w celu wymiany wygiętych wahaczy po awarii paska rozrządu.

#4 · (Edited)
2.2 w furgonetkach to silnik Forda używany przez Peugeota, to nie to samo 2.2 używane w 607 itp., który był dobrym, niezawodnym silnikiem, 2.2 w furgonetkach zawsze jest zepsuty!
tak, to 2.2 euro 4/5/6

silnik i awaria z powodu awarii pompy oleju

Ford współpracuje z PSA od wielu lat, myślę, że od 2001 roku budują te silniki razem.

#5 ·
2.2 to większa wersja Forda 2 litry, nie ma nic wspólnego z Peugeot, mylisz się z silnikami 2 litry i 2.2 DW używanymi w późniejszych modelach Mondeo, S-Max i tym podobnych, są to Peugeot, ale nie takie same jak silnik w furgonetce, który jest czystym Fordem.

Ford używał silników Peugeota od lat 80-tych, szczerze mówiąc, w Granadach i Sierrach z silnikami 504/505.

#6 ·
2.2 to większa wersja forda 2 litry, nie ma nic wspólnego z peugeot, mylisz się z silnikami 2 litry i 2.2 DW używanymi w późniejszych mondeos s max i tym podobnych, to peugeot, ale nie to samo co silnik dostawczy, który jest czystym fordem

Ford używał silników peugeot od lat 80-tych, szczerze mówiąc, w granadach i sierrach z silnikami 504/505
ech !

to furgon z 2013 roku i ma w nim silnik 2.2 psa, wypuścili 2.0 dopiero w 2016 roku, myślę, że z głowy

które nie są w custom transit

później wypuścili silnik 2.0 euro 6, który jest blokiem euro 4/5/6, po prostu zmienili układ paliwowy na system siemans z systemu denso crap, który ciągle wyskakuje z tłoków,