Ongeveer 20 minuten werk in totaal en dan met Peugeot Planet de tellers op nul zetten.
Het zal uw dpf/emissielampje laten branden, de auto zal nog steeds rijden, maar de dpf zal verstopt beginnen te raken.....uiteindelijk zal de auto zo verstopt raken dat hij afslaat.Slechte beschrijving over hoe ik de mijne kan bijvullen. Mijn computer in mijn 307 hdi vertelt me dat het dieseladditief minimaal is, maar kan het rijden van de auto zonder dit voorkomen dat de auto loopt en het esp-lampje laten oplichten, aangezien dit is wat er met mijn 02-plaat is gebeurd????
Hoi vrienden,Vanavond niet veel tijd, dus ik kom hier de komende dagen steeds weer op terug om het af te maken -
(Varkensbloed bijvullen)
Ongeveer 20 minuten werk in totaal, dan met Peugeot Planet de tellers op nul zetten.
ik heb de dpf verwijderd en de dpf-software verwijderd uit de ecu.......ik weet dat hier in het VK Peugeot het additief verkoopt dat in de zak wordt geleverd voor ÂŁ110, dan moet je de ecu van de auto terugzetten naar '0' zodat de auto weet dat er nieuwe vloeistof is geĂŻnstalleerd, wat kan worden gedaan door iemand die peugeot-software heeft.Goeiedag vrienden,
Ik heb een nieuwe Peugeot 308 gekocht, dit is de eerste Peugeot die ik ooit heb gehad. (Ik ben een Land Rover-man, Diesels) De Pug is een 2009, 2L HDI SW en zoals de meeste goed onderhouden diesels, loopt hij als een droom. Vandaag ging er een waarschuwingslampje branden dat me vertelde dat de PDF-filter moest worden toegevoegd, dus ik bracht de auto naar de lokale Pug-dealer. Hij controleerde de auto en legde uit dat de PDF-additieftank vervangen moest worden... Voor een bedrag van $964,87De werkplaatschef legde uit dat de additieftank een afgesloten eenheid was en niet kon worden bijgevuld, hij moest worden vervangen
Omdat ik een oude pensioenuitkering heb, maakte dat nieuws mijn dag niet goed. Voordat ik de werkzaamheden door de dealer liet uitvoeren, besloot ik het net af te zoeken om te zien welke informatie ik kon vinden over de additieftank op een Pug 308 HDI en ik vond deze site en de foto's die door bettyswollocks waren geplaatst, dus ik vraag bettyswollocks, of iemand anders die het weet, kunnen de foto-instructies worden gebruikt om de additieftank op een 2009 308 bij te vullen
Bedankt bij voorbaat voor alle nuttige informatie.
Bill
Australië
Bedankt voor de informatie maat, betekent het verwijderen van het filter uit het uitlaatsysteem dat je een nieuw uitlaatsysteem moest installerenIk heb de dpf verwijderd en de dpf-software uit de ecu laten verwijderen.......Ik weet dat hier in het VK Peugeot het additief verkoopt dat in de meegeleverde zak wordt geleverd voor ÂŁ110, dan moet je de auto-ecu terugzetten op '0' zodat de auto weet dat er nieuwe vloeistof is geĂŻnstalleerd, wat kan worden gedaan door iemand die Peugeot-software heeft.
verwijder dpf, snijd een raam uit, sla de binnenkant eruit, las weer vast en plaats terug.Bedankt voor de informatie, maat, betekent het verwijderen van het filter uit het uitlaatsysteem dat je een nieuw uitlaatsysteem moest installerenWat betreft het verwijderen van de software van de ecu, daar heb ik geen idee van
Ik heb een DPF Doctor Diagnostic Tool For Diesel Cars Particulate Filter besteld, het doet Pugs en een flink aantal andere dieselauto's/vrachtwagens en het zou volgende week moeten aankomen. Als ik de vloeistof kan vinden en de tank kan bijvullen, zal ik proberen de tankinstellingen te resetten en je laten weten hoe het gaat.
Bill
Australië
Nogmaals bedankt voor de info. Helaas zouden wij Pug-bezitters in Australië daar niet mee wegkomen, de EPA zou ons als een ton bakstenen treffen.remove dpf ,cut a window out ,bash out the insides,weld back up and refit.
Ik zag een bedrijf adverteren om dit te doen. Ze laten de behuizing van het DPF zitten voor APK-doeleinden.i removed dpf and had dpf software removed from the ecu........
Ik zag een bedrijf adverteren om dit te doen. Ze laten de body van de DPF op zijn plaats voor APK-doeleinden. Het punt is dat DPF's goed zijn voor het milieu, maar niet voor de motor.
Nou, daar heb je het. Wat is het oordeel???Thats exactly whats been done to mine