Peugeot Forums banner

Pomoc stereo Aux 207!

12K views 8 replies 3 participants last post by  Bushellj  
#1 ·
Miłego weekendu wszystkim. Mam oryginalne stereo w moim 207cc z Bluetooth do telefonu. Chcę słuchać muzyki z telefonu, ale kiedy naciskam przycisk źródła, nie mam opcji strumieniowania przez Bluetooth. Nie mam samochodu długo i chciałbym wiedzieć, czy i jak mogę to zrobić? Czy łatwiej byłoby dodać kabel aux, który mogę kupić na eBayu? Przeczytałem kilka postów tutaj, ale zawsze kończą się bez mówienia jak. Czytałem, że trzeba to włączyć za pomocą Planet? Nie wiedząc o tym wiele, trochę informacji od kilku z was byłoby wspaniałe. Czy jest ktoś z Planet dla mojego 207 w okolicy Exeter? Wyobrażam sobie, że dealerzy pobierają fortunę!! Dobrze byłoby znaleźć sposób na to. Miłego weekendu wszystkim!

#2 ·
Cześć. Nie mam doświadczenia z Bluetooth w samochodzie, ale myślę, że jest on tylko do rozmów telefonicznych. Nie do przesyłania danych.

Podłączenie i aktywacja kabla AUX jest proste, kilka minut i po robocie. Upewnij się, że masz odpowiedni kabel. Zrobiłem to kilka razy.

#3 ·
Cześć. Nie mam doświadczenia z bluetooth w samochodzie, ale myślę, że jest on tylko do rozmów telefonicznych. Brak strumieniowania danych.

Podłączenie i aktywacja kabla AUX jest proste, kilka minut i po robocie. Upewnij się, że masz właściwy kabel. Zrobiłem to kilka razy.
Cześć. Dzięki. Ok, jeśli kupię kabel i go podłączę, czy muszę aktywować opcję aux? Kiedy naciskam przycisk źródła, nie wyświetla się opcja aux?

#4 · (Edited)
Cześć Transamcan.

Mieszkam w Chudleigh, więc niedaleko od Exeter. Mam oprogramowanie DIAGBOX i interfejs Lexia-3, jeśli chcesz pobawić się swoim 207CC.