Peugeot Forums banner

Visio Park-installatie

1 reading
4.1K views 4 replies 4 participants last post by  gazbe1975  
#1 ·
Ik heb een Peugeot 308 Allure uit 2019, ik wil visio park 1 (achteruitrijcamera) installeren, heeft iemand hier geprobeerd om het zelf te installeren?

Visio Park 1 is een optie voor mijn auto, maar de eerste eigenaar heeft zich er niet mee beziggehouden.

Hoeveel gaat het kosten als ik mijn auto naar het Peugeot-center breng voor de installatie?

#3 ·
Ik heb een Peugeot 308 Allure uit 2019, ik wil visio park 1 (achteruitrijcamera) installeren, heeft iemand hier geprobeerd het zelf te installeren?

Visio Park 1 is een optie voor mijn auto, maar de eerste eigenaar heeft zich niet de moeite getroost om het erin te zetten.

Hoeveel gaat het kosten als ik mijn auto naar het Peugeot-centrum breng voor
Je zult ze eerst moeten vragen of ze het willen doen.
Mijn ervaring met mijn vorige auto, een Ford, was dat de Ford-dealer weigerde het werk te doen.
Ja, ze weigerden. Ze zeiden dat ze het niet kunnen installeren als het voertuig eenmaal is geproduceerd. Ze vertelden me om te kijken of ik andere bedrijven kan vinden voor de standaard achteruitrijcamera-installatie. Ik vond het bedrijf Motormax dat de achteruitrijcamera met NAC-integratie zal doen, maar het kost meer dan ÂŁ 300 exclusief de installatie. Misschien ga ik voor een andere optie of doe ik het gewoon zelf.

#4 ·
Ja, ze weigerden. Ze zeiden dat ze het niet kunnen installeren zodra het voertuig is geproduceerd. Ze vertelden me om te kijken of ik andere bedrijven kan vinden voor de installatie van een standaard achteruitrijcamera. Ik vond het bedrijf Motormax dat de achteruitrijcamera met NAC-camera-integratie zal doen, maar het kost meer dan ÂŁ300 exclusief de installatie. Misschien ga ik voor een andere optie of doe ik het gewoon zelf.
Probeer dit eens, Peugeot 308 achteruitrijcamera kit 2013 en verder

#5 ·
Geef David een seintje bij Magpie, hij is erg deskundig en behulpzaam.

Hij heeft me geholpen met mijn 308 en heeft een achteruitrijcamera + wijzerplaten + NCC-systeem in mijn 208 gemonteerd.