Peugeot Forums banner

Bougies voor 2.0 RFN (307cc)

4.1K views 3 replies 3 participants last post by  Krisnolan  
#1 ·
Hallo allemaal,

Ik vraag me af welke bougies ik moet gebruiken voor een 2003 2.0 16v? Ik ben er vrij zeker van dat het de RFN-motorcode is. Ik ben een beetje voorzichtig, want ik heb gehoord dat ze gevoelig zijn voor bepaalde bougies.

Bedankt!

Richard

#2 ·
Hallo allemaal,

Ik vraag me af welke bougies ik moet gebruiken voor een 2003 2.0 16v? Ik ben er vrij zeker van dat het de RFN-motorcode is. Ik ben een beetje voorzichtig, want ik heb gehoord dat ze gevoelig zijn voor bepaalde bougies.

Bedankt!

Richard
2003 EW10J4 2.0 ltr motor vereist de volgende NGK bougies LFR5B
Stel de opening in op 0,08 mm en zorg ervoor dat de aansluiting van de bobine goed en schoon is.

#3 ·
Bedankt! Ik heb die nu in een volglijst opgeslagen.

Ik heb eigenlijk wat Denso Twin Tip TT (onderdeelnummer: KH16TT / 4605) besteld.

Ik weet niet zeker of dat de juiste beslissing was, maar ik ga het proberen. Als het niet goed loopt, zal ik er een paar van NGK halen.

Waardeer de hulp!

#4 ·
Hoi allemaal,

Bedankt!

Richard
Maakt het uit of ze iridium zijn of niet... Ik heb een 2003 2.0 16v EW10j4 RFN, de NGK's vermelden nikkel. (Ik ben geen technisch genie) :)

Bedankt bij voorbaat.