Peugeot Forums banner
Status
Not open for further replies.
21 - 40 of 58 Posts
Discussion starter · #22 ·
Ik heb de codeerinstructie nu van ServiceBox, dus ik ga verder met de bekabeling... Misschien komt dit toch nog tot een conclusie. Ik zal later gedetailleerde informatie plaatsen over hoe het moet.

Save
Oh, en een beetje gegoogled later, hier is het, installatie-instructie ook voor de 3008/5008! Hier is een bewijs dat onderdeelnummer 16 475 801 80 werkt voor 3008/5008. Nu, als we de codeerinstructie maar op de een of andere manier konden vinden... Het bijgevoegde document verwijst naar een ander document voor codering (NOT_3809_DIAGBOX_Caméra_De_Recul_180°.pdf) dat ik niet heb kunnen vinden.
Hoi,
Heb je documenten voor visio park 2? Ik had al visio park 1 :), bedankt

Ik heb visio park 1 achteraf ingebouwd bij mijn lokale Peugeot-dealer op een Active-uitvoering en alles werkt prima. Een paar maanden daarvoor was dat niet mogelijk, omdat Peugeot de codeersoftware niet aan de dealers leverde. Ik vroeg naar visio park 2, maar ze vertelden me dat dit niet kon.

Ik heb de codeerinstructie nu van ServiceBox, dus ik ga verder met de bekabeling... Misschien komt dit toch nog tot een conclusie. Ik zal later gedetailleerde informatie plaatsen over hoe het te doen.
olli_tf kun je het document voor codering delen: NOT_3809_DIAGBOX_Caméra_De_Recul_180°.pdf.

Discussion starter · #28 ·
De coderingsinstructie is hier op internet beschikbaar:

Save
Discussion starter · #29 · (Edited)
Als we ook naar de schema's kijken van een auto die wel een achteruitrijcamera heeft, kunnen we zien dat de draad ZE05B is opgesplitst naar de achteruitrijcamera (7533). Alleen om als het ware te bevestigen dat het inderdaad die draad is die gesplitst moet worden...

Weet iemand of deze kit zou werken op een Vauxhall Grandland X, aangezien ik heb gemerkt dat het onderdeelnummer van de camera hetzelfde is als dat van de Grandlands?

Save
Weet iemand of deze kit zou werken op een Vauxhall Grandland X, aangezien ik heb gemerkt dat het onderdeelnummer van de camera hetzelfde is als dat in de Grandlands?
Omdat de Grandland X slechts een vermomde 3008 is, is de kans groot dat het zal werken.

Zou echt de verschillende 3008 / Grandland X bedradings- en onderdelenschema's moeten bestuderen om dit te controleren.

• Like
Reactions: Marc308
Save
Omdat de Grandland X gewoon een 3008 in vermomming is, is de kans groot dat het zal gebeuren.

Zou echt de verschillende 3008 / Grandland X bedradings- en onderdelenschema's moeten bestuderen om te controleren.
Bedankt voor uw antwoord. Hopelijk heeft iemand die informatie, want ik heb er geen toegang toe.

Ik heb dit gevonden, dus het ziet er hoopvol uit
94549

Save
Omdat de Grandland X slechts een vermomde 3008 is, is de kans groot dat dit het geval zal zijn.

Zou echt de verschillende 3008 / Grandland X bedradings- en onderdelenschema's moeten bestuderen om te controleren.
Hopelijk heeft iemand op het forum toegang tot deze informatie, aangezien dealers het niet lijken te weten.

Save
Hopelijk heeft iemand op het forum toegang tot deze informatie, aangezien dealers het niet lijken te weten.
Dealers zullen niet geïnteresseerd zijn in een aanvraag als deze - ze willen gewoon auto's onderhouden/repareren, niet betrokken raken bij een potentiële hoofdpijn zoals het achteraf inbouwen van apparatuur als deze.

• Like
Reactions: Marc308
Save
De dealer zal niet geïnteresseerd zijn in een aanvraag als deze - ze willen gewoon auto's onderhouden / repareren, niet betrokken raken bij een potentiële hoofdpijn zoals het achteraf inbouwen van apparatuur als deze.
Klopt. Ik moet gewoon weten of het mogelijk is voordat ik de kit bestel en iemand vind om het te doen.

Save
Bedankt, maar ik betaal er liever niet voor. Ik wacht af of iemand weet of het kan, want de kit heeft een goede prijs.

Save
21 - 40 of 58 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.