Peugeot Forums banner

Peugeot connected apps

27K views 13 replies 9 participants last post by  gaaboy  
#1 ·

Is het iemand gelukt om de verbonden apps te ontdekken en te gebruiken? Zo ja, enige info over hoe het te doen? Foto's in de bijlage tonen de foutmelding die ik krijg en de apps die schijnbaar helemaal niet verbinden.

#2 ·
View attachment 60657

View attachment 60665

Is het iemand gelukt om de verbonden apps te ontdekken en te gebruiken, zo ja, enige info over hoe het te doen, foto's tonen de fout die ik krijg en de apps die schijnbaar helemaal niet verbinden
Ik herinner me een vermelding in een van de andere threads met betrekking tot verbonden apps. Het impliceerde dat Peugeot een groot probleem had waarbij niemand verbinding kon maken en dat ze eraan werkten.

Ik ben blij om gecorrigeerd te worden als iemand andere details heeft.

#4 ·
Nee Phil, je hebt helemaal gelijk.

Het laadt tot 86% en gaat dan naar een foutscherm in het Frans.

Peugeot weet dat er een probleem is met de hoofdserver en werkt eraan.

Ik ga proberen om een keer per maand verbinding te maken in de hoop dat het op een dag is opgelost.
Beau, zijn er kosten verbonden aan het gebruik of downloaden van deze apps !!

#7 ·
We zitten allemaal op dat punt met deze optie op de 3008. Ik heb niet gezien dat hij op 86% bleef steken, maar ik heb geprobeerd verbinding te maken met wifi en ik zie hetzelfde als jij.

Ik kan nog steeds niet helemaal begrijpen wat deze optie 'uiteindelijk' gaat bieden. De boodschap vermeldt wat we al kunnen doen met de MyPeugeot-app op onze smartphones:

Verleng uw rijervaring met de 'MyPEUGEOT APP' vanaf uw smartphone.
- Volg onze rijgegevens (kilometers, brandstofverbruik, …)
- Ontvang een melding voor uw aankomende onderhoud

#9 ·
Ik heb er snel doorheen gekeken en in wezen is het dezelfde info als TomTom connected information: benzineprijs, parkeerplaats en verkeer.

Ik denk dat het ook zou kunnen toevoegen: online radio's, directe internetverbinding met MyPeugeot (zodat je je telefoon niet via Bluetooth nodig hebt om de info op te halen) etc.
Velen zouden een Spotify- of Deezer-premium zoals BMW kunnen toevoegen?

#10 ·
Ik heb er snel doorheen gekeken en in wezen is het dezelfde info als de TomTom connected informatie: benzineprijs, parkeerplaats en verkeer.

Ik denk dat het ook zou kunnen toevoegen: online radio's, directe internetverbinding met MyPeugeot (zodat je je telefoon niet via Bluetooth hoeft te gebruiken om de info op te halen) etc.
Velen zouden een Spotify- of Deezer-premium kunnen toevoegen zoals BMW?
Of misschien zouden ze het gewoon werkend kunnen krijgen en hun klanten informeren!!