Peugeot Forums banner

Mijn Peugeot-website is verdwenen.

8K views 38 replies 8 participants last post by  Brilec  
#1 ·
#4 ·
Ik vond het leuk om alle dingen op te nemen die aan mijn auto zijn gedaan, zoals vanmorgen. Ik heb 2 banden laten vervangen en zou dat hebben opgenomen, maar in plaats daarvan deed ik de ontdekking als mijn oorspronkelijke bericht.

#5 ·
Ik was geregistreerd en had het serviceregister en de huidige kilometerstand toegevoegd. Volgens de details in de app heb ik na het inloggen nog steeds dezelfde auto, maar er zijn geen servicegegevens. Het had wel één voordeel, de gratis kaartupdates. Geen idee hoe ik ze nu zou moeten krijgen. Ze zijn echter contractueel verplicht.

#6 ·
Nou, wat een absolute onzin is deze app. Ik heb geprobeerd het serviceverslag te corrigeren, maar het weigert weer te geven wat ik heb ingevoerd. De auto heeft sinds nieuw 2 onderhoudsbeurten gehad, beide stonden op de website en de totale kilometerstand is bijgewerkt. Geen van beide services verschijnt in de app, ondanks dat ik ze twee keer heb toegevoegd. En de kilometerstand is gekrompen van 30.000 naar 16.000, hoewel hij dat gelukkig wel heeft bijgewerkt. Wat een verspilling van ruimte.

Ik zal de klantenservice moeten vragen hoe ik in de toekomst de GPS-kaartupdates krijg, maar ik houd mijn adem niet in voor een antwoord. Ze zouden hernoemd moeten worden naar Peugeot klant afscheepsafdeling.

#7 ·
Nou, het is me gelukt om de juiste huidige kilometerstand (32k) bij te werken.
Dus nu staat er in de tijdlijn -
Start garantie 15 november
Midden 2017 - 4 jaar onderhoud @ 32k
Huidige datum - 5 jaar onderhoud @ 32k.

Service proberen te declareren, maar het verschijnt nooit in de tijdlijn.

Dus het kan niet eens correct tot vier tellen, dus het zal waarschijnlijk helemaal niet helpen.

#9 ·
Nou, ik ben erin geslaagd de juiste huidige kilometerstand (32.000) bij te werken.
Dus de tijdlijn geeft aan:

Start garantie: 15 november
Midden 2017 - 4 jaar onderhoud bij 32.000
Huidige datum - 5 jaar onderhoud bij 32.000.

Ik heb geprobeerd een service te declareren, maar deze verschijnt nooit in de tijdlijn.

Het kan dus niet eens correct tot vier tellen, dus het zal waarschijnlijk helemaal niet helpen.
Na veel moeite kreeg ik het op mijn telefoon en het gaf, zoals je me vertelde, een verkeerde kilometerstand aan.

Waar is al mijn gedetailleerde servicegeschiedenis en de gebeurtenissen van mijn auto die ik zorgvuldig in Mijn Peugeot op mijn computer heb ingevoerd?

#8 ·
Met betrekking tot kaartupdates voor degenen die recht hebben op gratis updates, zou de MyPeugeot-app u moeten vertellen wanneer er een update beschikbaar is, maar u kunt ook naar https://www.peugeot.co.uk/servicing/map-system-updates/ gaan.
U moet uw vIN invoeren om vast te stellen dat u een gratis update krijgt.

Kreeg dit net van de klantenservice.

#13 ·
Heeft er nog iemand de overstap gemaakt van de website naar deze app?
Ik heb nu twee keer geprobeerd de servicegeschiedenis toe te voegen, en deze verschijnt nog steeds niet op de tijdlijn van de service.
Kan mijn servicegeschiedenis ook niet vinden, ik ben erg overstuur omdat ik elk klein detail van de uitgevoerde service en reparaties had geregistreerd.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ben tot nu toe afgewimpeld, mijn derde communicatie wacht op hun antwoord, kan ik u en anderen vragen om uw gevoelens aan hen kenbaar te maken.

#14 ·
Hetzelfde hier, het heeft de details van mijn auto's, maar het zegt dat mijn kilometerstand 22.000 is en er is een waarschuwing dat ik een servicebeurt heb gemist en de volgende is verschuldigd bij 40.000. Alle services die ik heb ingevoerd, zijn verdwenen. Ik heb de app inmiddels van mijn telefoon verwijderd, omdat ik er geen zin meer in heb.

#15 ·
Ik ben al bij de klantenservice geweest en ze hebben het doorgegeven aan het Connected Services-team.
Dit is het antwoord dat ik kreeg.
Even ter informatie: als u de app voor de eerste keer gebruikt, moet u de kilometerstand die op het dashboard staat invoeren bij het toevoegen van het VIN. Als u via Bluetooth verbinding maakt met het voertuig met de app, wordt uw kilometerstand na elke rit bijgewerkt.

Wat de onderhoudsgeschiedenis betreft, adviseer ik u vriendelijk om ontbrekende servicegegevens handmatig in de app in te voeren.

Ik had ze verteld dat ik al geregistreerd was, dus het lijkt erop dat dit een standaardantwoord is en ze mijn vraag niet hebben gelezen. Ik heb geantwoord met het verzoek om opheldering en gezegd dat ik niet onder de indruk ben.

#16 ·
Ik heb al contact opgenomen met de klantenservice en ze hebben het doorgestuurd naar het Connected Services-team.
Dit is het antwoord dat ik kreeg.
Even ter informatie: als u de app voor de eerste keer gebruikt, moet u de kilometerstand die op het dashboard wordt weergegeven invoeren bij het toevoegen van het VIN. Als u via Bluetooth verbinding maakt met het voertuig, wordt uw kilometerstand na elke rit bijgewerkt.

Wat de onderhoudsgeschiedenis betreft, adviseer ik u vriendelijk om ontbrekende servicedata handmatig in de app in te voeren.

Ik had ze verteld dat ik al geregistreerd was, dus het lijkt erop dat dit een standaardantwoord is en dat ze mijn vraag niet hebben gelezen. Ik heb geantwoord met het verzoek om opheldering en gezegd dat ik niet onder de indruk ben.
Net mijn laatste antwoord van hen gehad, ze zeggen dat ik het onderhoudstabblad moet selecteren, de tweede van rechts, en ik zal mijn ingevoerde servicedata zien. Ik krijg alleen een bericht dat ik over 11 maanden een servicebeurt van 4 jaar nodig heb.

#18 ·
Nou, vandaag een antwoord gekregen. Ik heb de indruk dat ze gewoon de standaardreactie spuien zonder daadwerkelijk te lezen wat het exacte probleem is.

Wat betreft de onderhoudsgeschiedenis: wanneer je tikt op een in het verleden niet uitgevoerd onderhoud in het oranje en onderhoudsdetails invult (datum, kilometerstand, kosten en opmerking), zou het grijs moeten worden en een 'vinkje' moeten verschijnen in de cirkel links ervan. Om later een onderhoudsbeurt te bekijken, klik je op het onderhoud en het zou je de details moeten laten zien die je eerder hebt ingevoerd.

Nadat je de gegevens van het onderhoud uit het verleden hebt ingevoerd, moet het geschatte onderhoud voor de toekomst ook worden vastgelegd.

Ik heb ze al verteld dat ik dit heb gedaan. Ik heb net weer hetzelfde gezegd. Dus we draaien in cirkels. En waarom het me vertelt dat de laatste service die niet is uitgevoerd een service van 5 jaar was, terwijl de auto nog geen 3 jaar oud is, gaat mijn pet te boven.

#24 ·
Bedankt voor uw recente e-mail over de MyPeugeot-app.

Ik heb uw vraag doorgestuurd naar mijn team voor connected services, dat dit kan bekijken. Zodra ik een verder antwoord van hen heb ontvangen, neem ik weer contact met u op.

Het bovenstaande is mijn laatste antwoord.

#26 ·
Weet je, ik was nooit iemand die dwazen verdroeg. Mijn geduld met deze mensen raakt snel op. Net de laatste reactie gehad.

Even ter informatie: uw geschatte onderhoud voor de toekomst wordt weergegeven in 16.000 mijl en de vouwen ervan.

Nadat uw voertuig een onderhoudsbeurt van 32.000 mijl heeft ondergaan, is het volgende onderhoud op basis van de kilometerstand 48.000 mijl, dan 64.000 mijl.

Wat betreft het uitgevoerde onderhoud in het verleden, tik gewoon op het grijze vinkje, dan zouden de gegevens die u hebt ingevoerd moeten worden weergegeven.

Moest ik dit weten? En ze hebben het punt volledig genegeerd dat het vorige onderhoud niet wordt weergegeven. Ook genegeerd dat de app me nu vertelt dat de volgende service over 6 jaar is en de laatste gemiste service over 5 jaar, voor een auto van nog geen 3 jaar oud.

#27 ·
Nou, het wordt nog belachelijker.
Net een e-mail ontvangen van Peugeot met de mededeling:
We hebben gedetecteerd dat uw inloggegevens voor uw MyPeugeot-account zijn gebruikt om in te loggen op een nieuw apparaat. Als u dit niet was, klik dan op de bovenstaande knop om dit aan ons team te melden.
Dus ze sluiten de website, laten je inloggen op een mobiel en klagen dan dat je bent ingelogd op een ander apparaat. Is dit een soort Gallische logica?

#28 ·
Nou, het wordt nog belachelijker.
Net een e-mail ontvangen van Peugeot met de mededeling:
We hebben gedetecteerd dat uw inloggegevens voor uw MyPeugeot-account zijn gebruikt om in te loggen op een nieuw apparaat. Als u dit niet was, klik dan op de bovenstaande knop om dit aan ons team te melden.
Dus ze sluiten de website, laten je inloggen op een mobiel, en klagen dan dat je bent ingelogd op een ander apparaat. Is dit een soort Gallische logica?
Andere dingen doen die e-mail naar mij als ik bijvoorbeeld mijn laptop gebruik als ik onderweg ben.

#29 ·
Het lijkt erop dat ze niet geĂŻnteresseerd zijn en mijn gegevens van My Peugeot als webrecord zijn verdwenen.

"Bedankt voor uw geduld terwijl dit is onderzocht.

Even ter informatie: er kunnen onderhoudsgegevens ontbreken in de app.

Ik raad u vriendelijk aan om uw onderhoudsgegevens uit het verleden handmatig in de app in te voeren."

Benieuwd of ze dit forum binnenkort op een pc zullen afschaffen.

#33 ·
Nou, eindelijk een beetje vooruitgang. Heb net deze reactie gehad.
Even om u te laten weten dat dit een probleem is waar ons team van op de hoogte is en waar momenteel naar een oplossing wordt gezocht. Ik raad u aan om de App Store of Google Play Store om de dag te controleren om te zien of er een nieuwe versie beschikbaar is.
Tot dusverre goed? Nou, niet zo zeker, want dan gaan ze verder met te zeggen.
U kunt de volgende oplossingen als alternatieven proberen.

Om een perfecte verbinding tot stand te kunnen brengen, verwijdert u de verbindingen en de koppeling tussen de telefoon en het voertuig en probeert u vervolgens opnieuw verbinding te maken.

En ga verder met het opsommen van veel dingen die met Bluetooth-verbindingen te maken hebben.
Ik had nooit vermeld dat ik verbinding wilde maken met het voertuig, alleen dat ik mijn onderhoudsinformatie niet kon invoeren en waarom er werd gezegd dat er geen 6-jaarlijkse service was uitgevoerd op een auto van bijna 3 jaar oud.

Ik heb geen telefoon die de app kan draaien, ik heb hem op een Android-tablet geladen.