Peugeot Forums banner

Indicator (tik tak) geluid weg?!?

18K views 8 replies 4 participants last post by  Banna  
#1 ·
Hallo,

Dit is mijn eerste bericht op dit forum en ik ben er zeker van dat iemand dit probleem al eerder heeft gehad. Ik heb vorige week een Peugeot 206s (1400cc) uit 2004 gekocht voor mijn partner. We waren eigenlijk niet op zoek naar dit specifieke voertuig, maar de geschiedenis/kilometers/prijs waren uitstekend, dus hebben we hem gekocht. Ze heeft echter gemerkt dat er geen geluid lijkt te komen van de richtingaanwijzer (het tik-tok geluid) of de alarmlichtschakelaar. Ik heb ook gemerkt dat er over het algemeen een waarschuwingsgeluid wordt afgegeven als je je lichten aan laat staan en de deur opent, en andere verschillende geluiden voor veiligheidsgordels en dingen op de meeste auto's. Heeft de 206 dit ook en zou dit te maken kunnen hebben met het niet werken van het richtingaanwijzergeluid?

Alle hulp zou zeer gewaardeerd worden, dit is de eerste auto van mijn partner die net haar rijbewijs heeft gehaald en het richtingaanwijzerprobleem werkt echt op haar zenuwen.

Met vriendelijke groeten
Wayne

#2 ·
Hallo,

Dit is mijn eerste bericht op dit forum en ik ben er zeker van dat iemand dit probleem al eerder heeft gehad. Ik heb vorige week een Peugeot 206s (1400cc) uit 2004 gekocht voor mijn partner. We waren eigenlijk niet op zoek naar dit specifieke voertuig, maar de geschiedenis/kilometers/prijs waren uitstekend, dus uiteindelijk hebben we hem gekocht. Ze heeft echter gemerkt dat er geen geluid lijkt te komen van de richtingaanwijzer (het tik-tok geluid) of de alarmlichtschakelaar. Ik heb ook gemerkt dat er over het algemeen een waarschuwingsgeluid wordt afgegeven als je je lichten aan laat staan en de deur opent, en andere verschillende geluiden voor veiligheidsgordels en dingen in de meeste auto's. Heeft de 206 dit ook en zou dit te maken kunnen hebben met het niet werken van het richtingaanwijzergeluid?

Alle hulp zou zeer gewaardeerd worden, dit is de eerste auto van mijn partner die net geslaagd is voor haar examen en het richtingaanwijzerprobleem werkt echt op haar zenuwen.

Met vriendelijke groeten
Wayne
het is een fout met de communicatie-eenheid, zie deze ebay-advertentie COMM 2000 PEUGEOT 307,206,406 & CITROEN XSARA,BERLINGO INDICATOR & WIPER STALKS | eBay

#3 ·
Hartelijk dank voor de reactie. Ik ben niet al te ver van Bradford, dus ik zou de auto naar die man kunnen brengen. Zal dit ook gekoppeld zijn aan de andere geluiden (deur open, lichten aan, enz.) Op voorwaarde dat de 206 dit daadwerkelijk doet.

#9 ·
Hallo,

Dit is mijn eerste bericht op dit forum en ik ben er zeker van dat iemand dit probleem al eerder heeft gehad. Ik heb vorige week een Peugeot 206s (1400cc) uit 2004 gekocht voor mijn partner. We waren eigenlijk niet op zoek naar dit specifieke voertuig, maar de geschiedenis/kilometers/prijs waren uitstekend, dus hebben we het gekocht. Ze heeft echter gemerkt dat er geen geluid lijkt te komen van de richtingaanwijzer (het tik-tok geluid) of de alarmlichtschakelaar. Ik heb ook gemerkt dat er over het algemeen een waarschuwingsgeluid wordt afgegeven als je je lichten aan laat staan en de deur opent, en andere verschillende geluiden voor veiligheidsgordels en dingen in de meeste auto's. Heeft de 206 dit ook en zou dit te maken kunnen hebben met het niet werken van het richtingaanwijzergeluid?

Alle hulp zou zeer op prijs worden gesteld, dit is de eerste auto van mijn partner die net haar examen heeft gehaald en het richtingaanwijzerprobleem werkt echt op haar zenuwen.

Met vriendelijke groeten
Wayne
Hallo, hopelijk kunt u helpen. Ik heb hier precies hetzelfde probleem. Geen richtingaanwijzergeluiden of alarmgeluiden. Ook geen waarschuwingssignalen als ik de deur open met het licht aan. Het enige verschil is dat ik een Peugeot Bipper 2011 heb, is dit hetzelfde probleem?

Bedankt