Peugeot Forums banner

Fout F000

6.7K views 11 replies 5 participants last post by  tano.diliberto  
#1 ·
Hallo mensen
Heb deze mooie, zeer, zeer goedkope 307 als extra auto gekocht.
Hij vecht echter hard. Alle mechanische problemen zo goed als opgelost.
Maar de elektronica is niet echt mijn ding. Ik ben een beetje oldschool.

Krijg twee fouten die beide met elkaar te maken hebben.
De eerste in de BSI zegt dat BSM doof is op Can-net.
De tweede is in BSM en zegt dat can niet reageert.
Nieuwe doos?
Zijn de BSI en BSM niet dezelfde eenheid?
Advies zeer gewaardeerd

#8 ·
Hallo..307's zijn gevoelig voor de bedrading in de deursluiting die problemen veroorzaakt...mijn eigen had een paar gebroken draden in de deursluiting die een groot aantal problemen met ramen veroorzaakten.....controleer daar zorgvuldig.. a de draad kan zelfs binnen de afdekking van afzonderlijke draden gebroken zijn....

#9 ·
HI..307's zijn gevoelig voor de bedrading in de deursluiting die problemen veroorzaakt...mijn eigen had een paar gebroken draden in de deursluiting die een groot aantal problemen met de ramen veroorzaakten.....controleer daar zorgvuldig.. a de draad kan zelfs binnen de afdekking van individuele draden gebroken zijn....
Zou dat zo'n fout veroorzaken? Het is door mij vertaald uit het Deens. Het kan dus iets anders geschreven zijn als ik een Engelse versie zou gebruiken. Ik zal dit weekend alle draden controleren.

#10 ·
BSM is de zekeringkast onder de motorkap, ik heb deze code een paar keer gezien, soms verschijnen ze als spook en andere keren lag het aan een BSI/ECU-wissel en de instelling werd niet gewijzigd om de voertuigconfiguratie volledig weer te geven

#11 ·
BSM is de zekeringkast onder de motorkap, ik heb deze code een paar keer gezien, soms verschijnen ze als spook en andere keren is het te wijten aan een BSI/ECU-verandering en de instelling is niet gewijzigd om de configuratie van het voertuig volledig weer te geven
Weet niets over de geschiedenis van de auto.
Maar heb gehoord dat de 307 blijkbaar bekend staat om het verbranden van de BSM-kaart.
Dus ik zal proberen er een van de sloop te halen en van daaruit verder te gaan.