Peugeot Forums banner

com2000-compatibiliteit

7.7K views 8 replies 6 participants last post by  mertcany518  
#1 ·
Hallo mensen,

ik heb een onderdeel van ebay CITROEN C5 DELPHI COM2000 INDICATOR gekocht voor mijn 206 (1.6,16v,109pk,2003). Het artikelnummer is exact hetzelfde 96477522XT.... Wat is jullie mening over de compatibiliteit? Want het is van Citroen C5....? Ik hoop dat ik geen fout heb gemaakt.....:confused:

Bedankt

#4 ·
Beste allemaal,

Ik heb een probleem met mijn com2000-indicator-schakelaar en stuurairbag en ik wil deze vervangen. Mijn auto heeft het volgende:

Mistlampen voor en achter
Ruitenwissers voor en achter
Met airbag
Zonder regensensor
Zonder automatische verlichting

Mijn onderdeelnummer is 96542542XT.

Ik heb gezocht naar com 2000 en er een gevonden die wordt geleverd met alle functies die ik heb opgesomd, maar in aanvulling op het symbool voor automatische verlichting,

is het compatibel met mijn auto?

dank u,

#6 ·
Sorry dat ik dit draadje opgraaf, maar ik kan wel wat hulp gebruiken als iemand me kan antwoorden.

Als laatste gebruiker heb ik ook een com2000 met het onderdeelnummer 96542542XT

Mistlampen voor en achter
Ruitenwissers en water voor en achter
met airbag
met deursluiting
zonder regensensor
zonder automatische verlichting
zonder ESP
zonder cruise control

3 aansluitingen als ik het stuur verwijder, 2 gaan naar de airbag, 1 is de claxon denk ik.
Aan de achterkant heb ik nog niet gecontroleerd.

Nu het onderdeel waar ik hulp bij nodig heb.
Oorspronkelijk had ik geen boordcomputer, maar ik heb een 3-regelige display geĂŻnstalleerd en de dop van de ruitenwissers aangepast zodat ik de displayinfo kon veranderen.

Ik heb de airbag aan en ben er 99% zeker van dat het de flexibele ribbon in de comm is die beschadigd is.
Wat ik nu wilde weten is, aangezien ik mijn comm moet vervangen, zou ik liever een comm hebben met een tripknop vanaf het begin, in plaats van de dop er weer uit te halen en deze aan te passen.

mister-auto toont een lijst met mogelijke keuzes en degene die precies overeenkomt met mijn comm2000 is de Valeo 251499, degene die ik graag zou willen monteren is de 251498.

Enige hulp met betrekking tot compatibiliteitstips?

Bedankt bij voorbaat, groeten.

#8 ·
@trustme

Heel erg bedankt voor die link!!! =)

Het bevatte zeer interessante informatie!
Het legt meer uit dan wat ik kon krijgen van de mensen van de Peugeot-onderdelenwinkel (of wat ze me wilden vertellen...).
Gelukkig heb ik hier om hulp gevraagd en kon ik de info lezen, want ik stond op het punt een fout te maken en een comm2000 te kopen zonder de afstandsbedieningsmodule.

Ik denk dat ik de airbag-midden cilinder had kunnen gebruiken voor de flex en de trip-knop op de ruitenwisserhendel, op mijn defecte comm2000, maar '60 pond verspillen aan een hele comm2000 om slechts 2 onderdelen te gebruiken, is zinloos.

Nogmaals bedankt!

Met vriendelijke groeten

#9 ·
Hallo mensen! Ik heb net alle berichten gelezen. Ik heb ook een probleem. Ten eerste, werkt mijn afstandsbediening goed als ik mijn com2000 vervang? En startonderbreker en andere dingen etc. Mijn probleem is dat mijn claxon piept als ik mijn koplampen flits en parkeerlichten aanzet. Is er iemand die dat probleem heeft opgelost? Als jullie me helpen, waardeer ik dat.