Peugeot Forums banner
21 - 40 of 80 Posts
Ik heb de mijne van Aliexpress - er kwamen meerdere verkopers naar boven, ik denk dat de mijne Baificar of iets dergelijks was. Ik heb gelezen dat iemand van eBay heeft gekocht, maar ik weet niet hoe dat is gegaan. Het is misschien de moeite waard om de prijs op Aliexpress etc. te bekijken en dan met de dealer te onderhandelen, want dit is een wijdverspreid probleem. De jouwe is echter de eerste met een ander onderdeelnummer!! Heb je al diagnoses laten uitvoeren?
Ja, net gecontroleerd, de 96 gemist dus hetzelfde onderdeelnummer als de jouwe

Ja, net gecontroleerd, de 96 gemist dus hetzelfde onderdeelnummer als die van jou
De mijne heeft een ander onderdeelnummer (9675350380, een jaar ouder dan die van jou), waardoor ik me afvraag of deze problemen te wijten waren aan een slechte batch microchips of zoiets!? Op dit punt eindigt mijn technische expertise 😄

Is dit de juiste die in het onderdeelnummer is geplaatst?

Dit is de foto die hij me stuurde, ziet dit er goed uit voor jou?
Het is echt verwarrend op AliExpress, nietwaar? Zoeken op uw onderdeelnummer (9675349880) levert ook foto's op van het onderdeel dat ik nodig had (9675350380), dat is wat hij u heeft gestuurd. De mijne was/is ook gemarkeerd met JL06, terwijl de uwe JL01 is. Ik weet niet of het onderdeel hetzelfde is, maar het lijkt erop dat u degene nodig heeft die eindigt op 880. Heeft u het gegoogeld voor resultaten van Britse sites om te zien of het onderdeel er hetzelfde uitziet?

Het is echt verwarrend op aliexpress, nietwaar? Zoeken op uw onderdeelnummer (9675349880) levert ook foto's op van het onderdeel dat ik nodig had (9675350380), dat is wat hij u heeft gestuurd. De mijne was/is ook geplakt met JL06, terwijl de uwe JL01 is. Ik weet niet of het onderdeel hetzelfde is, maar het lijkt erop dat u degene nodig heeft die eindigt op 880. Heeft u het gegoogeld voor resultaten van Britse sites om te zien of het onderdeel er hetzelfde uitziet?
Ik zal vanavond even op Google kijken, heel erg bedankt, het is erg verwarrend lol 😆😆😆😂

Er moet een batterijstatusmonitor op de negatieve accupool zitten. Deze moet een stroomaansluiting hebben op de BPGA. Een van uw foutcodes suggereert dat deze verbinding niet goed is gemaakt. De BSI-fout suggereert ook dat er iets is losgekoppeld.

Ik zie dat uw vervangende BPGA een andere zekeringenset heeft, wat suggereert dat deze uit een ander model komt. Ik neem aan dat het dezelfde onderdeelnummers zijn en dat u de juiste zekeringen voor uw auto hebt geplaatst.

Er moet een batterijstatusmonitor op de negatieve accupool zitten. Deze moet een stroomaansluiting hebben op de BPGA. Een van uw foutcodes suggereert dat deze verbinding niet goed is gemaakt. De BSI-fout suggereert ook dat er iets is losgekoppeld.

Ik zie dat uw vervangende BPGA een andere zekeringenset heeft, wat suggereert dat deze van een ander model komt. Ik neem aan dat het dezelfde onderdeelnummers zijn en dat u de juiste zekeringen voor uw auto hebt geplaatst.
Heel erg bedankt, ja, ik heb hem het chassisnummer verteld, hij zei dat het goed zou zijn voor mijn auto, moest een paar zekeringen verwisselen, maar bedankt voor je hulp, zeer gewaardeerd 👍

Ik zie dat uw vervangende BPGA een andere zekeringenset heeft, wat suggereert dat deze van een ander model komt. Ik neem aan dat het dezelfde onderdeelnummers zijn en dat u de juiste zekeringen voor uw auto hebt geplaatst.
Ook kreeg ik dit van hem te horen nadat ik foto's had gestuurd

Installatiemethode van de Peugeot energiemanager: trek voor het laden de plusdraad los, start de auto na het laden niet, vergrendel de auto met de afstandsbediening en start de auto na 5 tot 10 minuten.

Ook dit werd me verteld door hem nadat ik foto's had gestuurd

Installatiemethode van Peugeot power manager: trek voor het laden de plusdraad los, start de auto niet na het laden, vergrendel de auto met de afstandsbediening en start de auto na 5 tot 10 minuten.
Dat is vrij typisch advies na het veranderen van iets. Ik heb geen toegang tot de bedradingsschema's voor uw auto. Ze zitten achter een betaalmuur. Ik heb een blokschema voor een eerdere 3008 bijgevoegd. Dit toont een verbinding van de BPGA naar de batterijstatusmonitor (1031). De batterijstatusmonitor heeft ook een LIN-busverbinding met de BSI. Ik heb de indruk dat de stroomaansluiting voor de BPGA naar de batterijstatusmonitor is losgekoppeld.

Image

Hier is een deel van een bedradingsschema van een andere Peugeot. U kunt zien dat er een 6-pins stekker op de BPGA (1014) zit. De verbinding met de batterijstatusmonitor (1031) wordt op die stekker gemaakt. Ik kan op uw foto zien dat uw BPGA een bruine multi-way stekker heeft, is die correct aangesloten? Sommige BPGA's hebben een paar extra zekeringen op een kleine stekker, het zou de moeite waard zijn om daarnaar te zoeken.

Ik heb een kleine zekering in je foto van de BPGA omcirkeld. Heb je die zekering overgezet View attachment 111448
Fantastisch, bedankt, zekering geplaatst en bingo alles werkt geen fouten, heel erg bedankt voor je tijd en hulp Ian waardeer het allemaal, maat, een fantastisch nieuwjaar gewenst, ik ben je een paar biertjes schuldig, nogmaals bedankt ;)🍻🍻🍻

21 - 40 of 80 Posts