Update op mijn vorige bericht in deze thread.
Vroege RD4-radio's hadden slechts EEN actieve AUX-ingang. Als je de Bluetooth Handsfree module al hebt geĂŻnstalleerd, wordt deze poort gebruikt.
Dit betekent dat er geen AUX 2-ingang beschikbaar is om de mogelijkheid toe te voegen om muziek van je telefoon via de radio te streamen !!
Latere RD4-radio's (met twee antenne-ingangen) hadden TWEE AUX-ingangen beschikbaar.
Wat vreemd is, is dat je beide AUX-ingangen kunt programmeren met DIAGBOX, ook al is de AUX 2-ingang niet aanwezig in de hardware !!
Afkomstig uit een andere thread over dit onderwerp (in het Frans) !!
De handleiding (die bij de Peugeot AUX-kabel wordt geleverd) behandelt 2 versies van de Blaupunkt RD4, ik weet niet zeker of deze versies zijn wat in sommige forums LEVEL1 en LEVEL2 worden genoemd. Zou kunnen. Ze verschillen doordat de ene aan de achterkant slechts EEN aansluiting in de linkerbenedenhoek (zoals bij mij) heeft voor de antenne - laten we het LEVEL1 noemen - en de andere TWEE aansluitingen heeft, een voor de antenne en de andere voor een ander gebruik - laten we dit LEVEL2 noemen. Beide radio's hebben aan de rechterkant van het achterpaneel dezelfde aansluiting voor de data- en aux-kabels.
Voor LEVEL1 RD4 - kan slechts EEN aux-poort werken, namelijk AUX1, en deze is OF toegewezen en geconfigureerd voor gebruik met de HFK OF de 9706.AG. In mijn geval heb ik ervoor gekozen om het te gebruiken met de 9706.AG, daarom kan ik de HFK niet bedienen, tenzij ik de 9706.AG verwijder en naar een Peugeot-dealer ga om de AUX1 opnieuw te configureren.
Voor LEVEL2 RD4 - op AUX1 kun je het OF configureren voor de 9706.AG OF de HFK. Maar als je AUX1 configureert voor 9706.AG, kun je AUX2 NIET gebruiken voor de HFK. Om BEIDE te gebruiken, moet je AUX1 configureren voor de HFK en AUX2 voor de 9706.AG. En dat is de enige combinatie, alleen op de LEVEL2 RD4, die zowel een geluidsbron als een handsfree kit samen laat functioneren.
Wat betreft de bedrading, en nogmaals, ik zeg dat mijn handleiding GEEN bugs had - zoals ik denk dat alle handleidingen van de laatste tijd - gaat het als volgt:
AUX1: RODE draad (rechterkanaal) - pin 4
WITTE draad (linkerkanaal) - pin 10
ZWARTE draad (massa) - pin 11
AUX2: RODE draad - pin 7
WITTE draad - pin 1
ZWARTE draad - pin 2