Peugeot Forums banner

Aux 207 stereo hulp!

1 reading
12K views 8 replies 3 participants last post by  Bushellj  
#1 ·
Fijn weekend allemaal. Ik heb de originele stereo in mijn 207cc met Bluetooth voor de telefoon. Ik wil graag muziek luisteren vanaf mijn telefoon, maar als ik op de bronknop druk, krijg ik niet de optie om via Bluetooth te streamen. Heb de auto nog niet lang en zou graag willen weten of en hoe ik dit kan doen? Zou het makkelijker zijn om de aux-kabel toe te voegen die ik van eBay kan kopen? Ik heb hier een paar berichten gelezen, maar ze eindigen altijd zonder te zeggen hoe. Ik heb gelezen dat het met Planet ingeschakeld moet worden? Omdat ik er niet veel van weet, zou wat informatie van jullie geweldig zijn. Is er iemand met Planet voor mijn 207 in de omgeving van Exeter? Ik kan me voorstellen dat dealers een fortuin zouden vragen!! Een weg vooruit zou goed zijn. Fijn weekend allemaal!

#2 ·
Hallo. Ik heb geen ervaring met Bluetooth in de auto, maar ik denk dat het alleen voor telefoongesprekken is. Niet voor datastreaming.

Het aansluiten en activeren van een AUX-kabel is eenvoudig, een paar minuten en de klus is geklaard. Zorg ervoor dat je de juiste kabel hebt. Ik heb dit een paar keer gedaan.

#3 ·
Hallo. Ik heb geen ervaring met bluetooth in de auto, maar ik denk dat het alleen voor telefoongesprekken is. Geen datastreaming.

Het aansluiten en activeren van een AUX-kabel is eenvoudig, een paar minuten en de klus is geklaard. Zorg ervoor dat je de juiste kabel hebt. Ik heb dit een paar keer gedaan.
Hoi. Bedankt. Oké, als ik een kabel koop en deze aansluit, moet ik dan de aux-optie activeren? Als ik op de bronknop druk, wordt de aux-optie niet weergegeven?

#4 · (Edited)
Hallo Transamcan.

Ik ben gevestigd in Chudleigh, dus niet ver van Exeter. Ik heb de DIAGBOX-software en Lexia-3 Interface als je met je 207CC wilt spelen.