Heb de auto vandaag in onze plaatselijke garage gehad, heb me niet gestoord aan de garantieclaim, want na controle van de AA Gold voorwaarden zijn er meer ontsnappingsclausules voor hen dan goed zou zijn voor mijn bankrekening, het stuk waar ze aanbeveelden om hem naar een Halfords service bay te brengen en hen te betalen om alles te demonteren, en hen dan te bellen, deed het voor mij.
Hoe dan ook, mijn plaatselijke garage (die ik echt vertrouw), heeft verschillende metingen van de startmotor gedaan, hij zit momenteel op een 30A zekering (mijn werk) en blaast die niet door, hij kan tot 33A trekken voor milliseconden bij het starten, maar ik wil hem niet echt op een hogere zekering houden dan aanbevolen.
De garage heeft met Peugeot gesproken en ze bevestigden het bovenstaande advies dat de zekering officieel kan worden opgewaardeerd naar 25A, aangezien ze dat nu standaard doen, helpt me niet, want de mijne blies de 25A zekeringen door, officieus zei de technicus "Ja, ik zou ook een 30A proberen", maar hij gaat daar niet op geciteerd worden.
Voor mijn eigen gemoedsrust heb ik ze gevraagd om een nieuwe startmotor te plaatsen, want elke keer dat de zekering tot nu toe is doorgebrand, was het als ik kilometers ver weg was (waarom gaan ze nooit kapot in je oprit?)