Peugeot Forums banner

Voertuiggegevens - welke specificatie heb ik?

16K views 15 replies 6 participants last post by  matdeinn3  
#1 ·
Hallo allemaal!

Eerste bericht en eerste volle dag met mijn 3008 1.2 130 Pure Tech Allure EAT6 2017 Auto

Meer dan enthousiast.....

Nou, kan een vriendelijke ziel me alsjeblieft helpen om precies uit te zoeken wat ik heb van het chassisnummer... de garage is een beetje dom... dan kan ik uitzoeken wat ik heb en van daaruit verder gaan.
Chassisnummer: VF3MRHNYWHS034694

Momenteel de nieuwste kaarten aan het downloaden, wat eeuwig duurt - 3 uur bezig en pas halverwege...

Dank u.

M

#2 · (Edited)
VIN:[/TD>
[TD]VF3MRHNYWHS034694[/TD>
WMI/VDS/VIS:[/TD>
[TD]VF3 MRHNYW HS034694[/TD>
Fabrikant:[/TD>
[TD]
Peugeot PSA France
Peugeot PSA France[/TD>
Merk:[/TD>
[TD]Peugeot[/TD>
Model:[/TD>
[TD]3008[/TD>
Motor:[/TD>
[TD]N/A[/TD>
Jaar:[/TD>
[TD]2017[/TD>
Serienummer:[/TD>
[TD]34694[/TD>
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]

#3 ·
VIN:[/TD>
[TD]VF3MRHNYWHS034694[/TD>
WMI/VDS/VIS:[/TD>
[TD]VF3 MRHNYW HS034694[/TD>
Fabrikant:[/TD>
[TD]
Peugeot PSA France
Peugeot PSA France[/TD>
Merk:[/TD>
[TD]Peugeot[/TD>
Model:[/TD>
[TD]3008[/TD>
Motor:[/TD>
[TD]N/A[/TD>
Jaar:[/TD>
[TD]2017[/TD>
Serienummer:[/TD>
[TD]34694[/TD>
[/TR>
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TR][TD]
Bedankt....maar ik begrijp je antwoord niet helemaal...Ik weet dat ik een Peugeot 3008 2017 heb gekocht...wil gewoon de lijst met specificaties weten...als dat mogelijk is......gratis, als het bestaat....dank u.

M

#8 ·
Is het een Mk1 of Mk2 3008? Ik denk dat het een Mk1 is.

#10 ·
Allure-uitvoering:

De Allure-uitvoering is de beste waarde in de 3008-reeks. Hoewel het ongeveer ÂŁ 2.000 toevoegt aan de prijs van de instapversie Active, is die extra kosten goed gerechtvaardigd door de extra standaarduitrusting. Dit omvat actieve rijstrookassistentie en een geavanceerd waarschuwingssysteem voor de aandacht van de bestuurder, actieve dodehoekdetectie en automatisch grootlicht. Een standaard achteruitrijcamera, parkeersensoren rondom en elektrisch inklapbare buitenspiegels verhogen het gemak, en het infotainmentsysteem beschikt over 3D TomTom live navigatie, met een abonnement van drie jaar voor kaartupdates.
Image

Dit alles komt bovenop de dual-zone climate control, autonome noodremhulp, DAB-radio, Apple CarPlay en Android Auto van de Active-uitvoering, maar de Allure is ook beslist opvallender. De 18-inch lichtmetalen velgen zijn opvallender dan de 17-inch versies van de Active, en de Allure beschikt ook over privacy glass voor de achterpassagiers, slim ogende instaplijsten voor en chromen exterieurafwerking.

#11 ·
Allure Trim:

De Allure-uitvoering is de beste waarde in de 3008-reeks. Hoewel het ongeveer ÂŁ 2.000 toevoegt aan de prijs van de instap Active, wordt die extra kosten goed gerechtvaardigd door de extra standaarduitrusting. Dit omvat actieve rijstrookassistentie en een geavanceerd waarschuwingssysteem voor de aandacht van de bestuurder, actieve dodehoekdetectie en automatisch grootlicht. Een standaard achteruitrijcamera, parkeersensoren rondom en elektrisch inklapbare buitenspiegels zorgen voor extra gemak, en het infotainmentsysteem beschikt over 3D TomTom live navigatie, met een abonnement van drie jaar voor kaartupdates.
Image

Dit alles komt bovenop de dual-zone climate control, autonome noodremhulp, DAB-radio, Apple CarPlay en Android Auto van de Active-uitvoering, maar de Allure is ook beslist opvallender. De 18-inch lichtmetalen velgen zijn opvallender dan de 17-inch versies van de Active, en de Allure beschikt ook over privacy glass voor de achterpassagiers, slim ogende dorpelplaten aan de voorkant en chromen buitenafwerking.
Bedankt, uitstekende info. Klinkt alsof dit is wat ik heb minus de DAB...voelt en ziet er erg premium uit en ik hoop dat ik het zo schoon kan houden!...foto hieronder van vandaag...bekijk de wielen!
Image

#12 · (Edited)
Nog een klein snippet voor je: als je niets zei, zou ik je alleen al aan die foto vertellen dat het een Active- of Allure-uitvoering is, omdat de grille verticale secties heeft, terwijl de GT Line en hoger een horizontale sectie in de grille heeft.

Ik weet het, nutteloze info, maar het is toch waar :)

P.s. Mijn auto uit 2018 & 2021