Peugeot Forums banner

Boordcomputer

1 reading
13K views 11 replies 5 participants last post by  msej449  
#1 ·
Basisvraag!
Met het 3D head-up display dashboard, hoe reset/stel je de boordcomputer in? Ik weet het niet 🤔
Andyjim e208

#2 ·
Basisvraag!
Hoe zet je met het 3D head-up display dashboard de boordcomputer op nul/pas je deze aan? Ik weet het niet 🤔
Andyjim e208
Als het hetzelfde is als de 208 en 508, wat ik denk, druk dan gewoon op het uiteinde van de rechter bedieningshendel (wisserhendel) om trip 1, trip 2 en live te zien, en houd deze dan ingedrukt om te resetten. Je kunt het ook via de middenconsole doen en ik denk dat er een reset-tabblad verschijnt.

#8 ·
Op mijn e208 head-up display heb ik die knop in elke modus geprobeerd, maar kan nog steeds geen van beide dagtellers weergeven. Op het hoofdscherm (midden van de auto) is de reis een grijsgekleurde optie die niet geselecteerd kan worden.
Erg vreemd. De 208 van mijn vrouw (geen e-208) is hetzelfde als mijn 508, en de nieuwe 308 van mijn vriend is hetzelfde. Door op de knop aan het uiteinde van de rechterwisser te drukken, worden trip1, trip2 en actuele live verbruiksinformatie weergegeven, en door de knop ingedrukt te houden, worden de trips gereset. Ik dacht dat dat hetzelfde was voor alle modellen en uitrustingsniveaus.

#9 ·
Ik heb succes gehad. Het wordt weergegeven, ik weet niet waarom, voorheen was dat niet zo. Het is het meest zichtbaar in de heads-up displays "Persoonlijk 1" en "Persoonlijk 2", maar omdat ik nog niet echt weet wat het is, dacht ik er niet aan om te kijken. Bedankt voor uw hulp en doorzettingsvermogen. Is er nog iets anders dat ik moet weten over mijn nieuwe e208? Er zijn zoveel functies...

#10 ·
Ik heb succes gehad. Het wordt weergegeven, ik weet niet waarom, voorheen was dat niet zo. Het is het meest duidelijk in de personal 1 en personal 2 heads-up display, maar omdat ik nog niet echt weet wat het is, had ik er niet aan gedacht om te kijken. Bedankt voor je hulp en doorzettingsvermogen. Is er nog iets anders dat ik zou moeten weten over mijn nieuwe e208? Er zijn zoveel functies.....
Ja, er zijn er veel, maar zoveel zijn het niet waard om te bespreken totdat je ze tegenkomt. Het beste is om eerst de online handleiding te downloaden.