Peugeot Forums banner
Status
Not open for further replies.
81 - 99 of 113 Posts
Hallo mensen,

Ik heb de RCC-versie 074C. Systeeminformatie toont:
HMI-versie: 21.616.53.17.00
IMX-versie: x1001185_171122_16.1B116
V850-versie: W2.1_16.1S723

Maar met de nieuwe iPhone 12 (bijgewerkt naar de huidige iOS 14.4.2) sluit CarPlay na een paar seconden (alsof het apparaat niet langer verbonden is).
Geen problemen met de vorige iPhone. Dezelfde telefoon heeft geen problemen op andere CarPlay van andere leveranciers

Moet u mogelijk upgraden naar RCC om dit op te lossen? Welke versie wordt aanbevolen?
Zijn er enkele HW-overwegingen?

Bedankt

Ik heb een auto die is uitgerust met een Peugeot 2008 p24e allure. De allure hardware tool van mijn vriend heeft navigatie, maar niet de RCC van mijn auto. Kunnen we de softwareversie van de tool van mijn vriend uploaden naar mijn voertuig? Werkt dat?

Attachments

Ik heb een auto met een Peugeot 2008 p24e allure. De hardwaretool van mijn vriend heeft navigatie, maar de RCC van mijn auto niet. Kunnen we de softwareversie van de tool van mijn vriend uploaden naar mijn voertuig? Werkt het?
Navigatie heeft hardware nodig. Als het aan uw kant niet is geactiveerd, is het er hoogstwaarschijnlijk niet. Wees voorzichtig als u een update krijgt. Het moet degene zijn die alleen voor uw auto-VIN-nummer is geautoriseerd.

@chicla22:

Je hebt de VIN van de donorauto nodig of het uin/serienummer (20 hexadecimale cijfers, begint meestal met xD0...) van het nieuwe infotainmentsysteem. Ik heb geen RCC-systeem en het lijkt erop dat je de configuratie niet kunt exporteren zoals je kunt doen in de NAC-systemen, maar je zou de uin waarschijnlijk in de spylogs kunnen vinden.

Bedankt! Is een 4 GB fat32 pendrive voldoende?
Nee, de laatste versie is 8.211.722.240 bytes. En ik ben er niet zeker van of een 8 GB (8.589.934.592 bytes) flash drive voldoende is na het formatteren...

Hallo
Eerste keer Peugeot voor mij, 3008 allure 1.6 benzine thp 2018 en ik vind het leuk👍
Heb problemen met Android Auto en de verbinding met de auto-telefoon met kabel. Verschillende kabels geprobeerd (zelfs de originele Samsung van de telefoon met foutmelding: kabelverbinding niet stabiel), maar zonder succes. Bluetooth-verbinding werkt prima.
Telefooninfo: Samsung Galaxy S20 FE met Android 12.
Systeeminformatie en RCC-info (geen navigatie):
RCC-versie 074C. Systeeminformatie:
IMX-versie: x0101185 _171122_16.1B116

RCC van VIN-nummer - Peugeot-app op USB;
PSA_rcc-firmware_1_076_16-1B116-4_RCC_EU_W2

Moet ik updaten naar 076 en hopen dat de kabelverbinding met Android Auto wordt opgelost?🤔
Wijzigingenlogboek, meer functies in de 076C-versie?🤔
Meer kabels proberen?🤪

Help alsjeblieft🙏

Systeeminformatie en RCC-info (geen navigatie):
RCC-versie 074C. Systeeminformatie:
IMX-versie: x1001185_171122_16.1B116
Controleer of MirrorLink ergens te vinden is. Zo niet, dan heb je een RCC wave1-systeem. Dat systeem staat geen verbinding via Carplay of Android Auto toe.

Controleer of MirrorLink ergens te vinden is. Zo niet, dan heeft u een RCC wave1-systeem. Dat systeem staat geen verbinding via Carplay of Android Auto toe.
Hoi. Ja, ik heb MirrorLink als optie. Volgens mijn begrip en wat ik in dit forum heb gelezen, heb ik versie 2.

Wat MirrorLink betreft, helaas is het tonen van navigatie, oproep en audio van de smartphone naar het infotainmentscherm in de auto met een gebruiksvriendelijke interface dood 🤷‍♂️.

Versies A en C of D hebben verschillende hardware, dus er is niets dat u kunt doen om de Android Auto-ondersteuning te hebben. U hebt echt een andere head unit nodig.
Hallo Rui,
IK ZIE hoeveel je anderen hebt geholpen en misschien kun je me helpen:

is dit soort module oké om op een RCC W1 te worden gemonteerd, zodat je CarPlay krijgt? (Pagina in het Roemeens, maar kan indien nodig met Google worden vertaald)

81 - 99 of 113 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.