Peugeot Forums banner

Peugeot 308 1.6 bluehdi 2016 fout P2047 en P20ee....

13K views 4 replies 5 participants last post by  teonok  
#1 ·
Hallo! Kan iemand mij raad geven over waar het probleem zit? Eerst kwam het motorstoringslampje op, gecontroleerd met OBD II, het toont fout P2047, na een paar kilometer kwam UREA en service uit. Snel omgedraaid om zo snel mogelijk naar huis te gaan en opnieuw gecontroleerd met OBD II - nu toonde het extra fout P20ee. Het probleem is - ik heb de tank halfvol met adblue, dus dat is het probleem niet. Ik moet uitzoeken waar de Reductant Injection Valve Circuit/Open Bank 1 Unit 1 zich bevindt en hoe ik dit kan oplossen. Bedankt bij voorbaat voor goede raad!!!!

#3 ·
Hoi!
Kan iemand mij raad geven over waar het probleem zit - eerst kwam het motorstoringslampje, gecontroleerd met OBD II, het toont fout P2047, na een paar kilometer kwam UREA en service uit. Snel omgedraaid om zo snel mogelijk naar huis te gaan en opnieuw gecontroleerd met OBD II - nu toonde het extra fout P20ee. Het punt is - ik heb de helft van de tank vol met adblue, dus dat is geen probleem. Ik moet uitzoeken waar
Reductant Injection Valve Circuit/Open Bank 1 Unit 1 zich bevindt en hoe ik dit kan oplossen.
Bedankt bij voorbaat voor goed advies!!!!!
Hoi, heb net hetzelfde probleem, heb je het opgelost?