Peugeot Forums banner

Hybrid 180 vs. Hybrid 225

6K views 24 replies 7 participants last post by  KraSH  
#1 ·
Vroeg me af of er een noemenswaardig verschil is om voor de 225 Hybrid te gaan in plaats van de 180 Hybrid?
Ik zie dat de 0-60 tijd te verwaarlozen is.

Mis ik hier iets?

#4 ·
Alleen kopen als het in de aanbieding is....maar moet zeggen dat ik een 225 heb en hij pikt snel snelheid op als een go-cart.

Anders bespaar je je geld

Ik kreeg ÂŁ4500 korting

Maar moest de demonstratieauto kopen die de dealer voor zichzelf had besteld, dus een kleur en specificatie die ik niet wilde
Welke uitvoering heb je gekregen en welke uitvoering/kleur wilde je hebben? Welke extra's heb je gekregen of wilde je hebben als je de auto had gekozen?

#6 ·
Ik kreeg de kleur rood en geen extra's omdat ik geen keuze had.

Ik heb in feite de demonstratieauto gekocht die de dealer voor zichzelf had besteld.

De Gt premium heeft alle volledige specificaties, afgezien van 3D-scherm en mobiel opladen vanwege tekorten aan onderdelen.
Heeft het geen draadloze oplader? Zullen ze het achteraf inbouwen? Mijn Allure Pack (Allure Premium in het VK) wordt maandag geleverd en ik reken erop dat de draadloze oplader er is.

#7 ·
Geen update voor draadloze oplader. Dit is iets waar je het met je dealer over eens moet worden.

Eerlijk gezegd heb ik spijt van de aankoop van mijn Peugeot 308.

Het is teveel show en weinig actie.

Ik hou niet van het infotainmentsysteem, het kleine rijdisplay, het gebrek aan bagageruimte en persoonlijk niet vriendelijk voor hoe ik het zou willen.

Ik ga proberen een afwijzing te krijgen als ik kan.

Anders ben ik serieus van plan de auto te verkopen.

Het enige pluspunt van mijn aankoop is dat ik er nog geen op de weg heb gezien, dus je krijgt wel een gevoel van individualiteit en mensen vragen of dat een Peuegot met een nieuw merklogo kan zijn.

Laat me weten als je mijn auto wilt kopen.

#8 ·
Geen draadloze oplader update. Dit is iets waar je het mee eens moet zijn met je dealer.

Eerlijk gezegd heb ik spijt van de aankoop van mijn Peugeot 308.

Het is teveel show en weinig actie.

Ik hou niet van het infotainmentsysteem, het kleine display, het gebrek aan bagageruimte en persoonlijk niet vriendelijk voor hoe ik het zou willen.

Ik ga proberen een afwijzing te zoeken als ik kan.

Anders serieus overwegen om de auto te verkopen.

Het enige pluspunt van mijn aankoop is dat ik er nog geen op de weg heb gezien, dus je krijgt een gevoel van individualiteit en mensen vragen of dat een Peuegot met een nieuw merklogo kan zijn.

Laat me weten als je mijn auto wilt kopen.
Hoi....heb je het model bij de dealers bekeken...?

#20 · (Edited)
Hallo ... vergeet niet dat de prijs die u betaalt voor een nieuwe auto 20% btw bevat....dus..op een auto die ÂŁ39k kost, is de btw ongeveer ÂŁ8k. Dat laat een kost van ÂŁ31k...dealer moet geld verdienen...dwz ÂŁ2k....laat ÂŁ29k......u verkoopt de auto aan een dealer die geld moet verdienen, dwz ÂŁ2k auto is ongeveer ÂŁ27k waard......veel kopers vergeten dat btw wordt berekend bij aankoop en niet wordt teruggevorderd bij verkoop.......oh de geneugten van het autorijden..note....alle bovenstaande cijfers zijn niet accuraat en mogen niet als echt worden geciteerd...het is slechts een voorbeeld

• Like
Reactions: Bikerdels
#21 ·
Hoi ...vergeet niet dat de prijs die u voor een nieuwe auto betaalt, 20% btw bevat....dus ..voor een auto die ÂŁ39k kost, is de btw ongeveer ÂŁ8k Dat maakt een kostprijs van ÂŁ31k...dealer moet geld verdienen...dwz ÂŁ2k....maakt ÂŁ29k......u verkoopt de auto aan een dealer die geld moet verdienen, dwz ÂŁ2k auto is ongeveer ÂŁ27k waard.....veel kopers vergeten dat btw wordt berekend bij nieuw en niet wordt teruggevorderd bij verkoop.......oh de geneugten van het autorijden..

Opmerking....alle bovenstaande cijfers zijn niet accuraat en mogen niet als reëel worden geciteerd...het is slechts een voorbeeld
Bedankt voor uw antwoord.

Ja, u heeft gelijk en zoals iemand anders al zei, zijn er geen op de tweedehandsmarkt, dus er zijn geen echte waarden.