Peugeot Forums banner

Knipperlicht op de parkeersensor knop

1 reading
5.7K views 14 replies 6 participants last post by  madbadandold  
#1 ·
Er is een knipperend geel lampje op de parkeersensor knop van mijn 307CC uit 2004. Het gaat alleen aan als de motor uit staat en de auto op slot zit. Ik heb de laatste tijd problemen met mijn accu en ik vraag me af of wat dit veroorzaakt de accu leegtrekt. Heeft iemand ideeën?

#2 ·
Er is een knipperend geel lampje op de parkeersensor knop op mijn 307CC uit 2004. Het gaat alleen aan als de motor uit staat en de auto op slot zit. Ik heb de laatste tijd problemen met mijn batterij en ik vraag me af of wat dit veroorzaakt de batterij leegtrekt. Iemand ideeën?
Hoi, is je 307cc batterijprobleem opgelost? Ik heb hetzelfde probleem op mijn 307cc uit 2007, de auto is leeg na een paar dagen niet gebruikt te zijn. Ik las je bericht en controleerde de lampjes op het dashboard en mijn rode sleutelknop knippert samen met de oranje parkeersensor knop? Alle hulp zou zeer gewaardeerd worden
Mark.

#6 ·
Er is een verscheidenheid aan knoppen die kunnen knipperen wanneer het voertuig op slot zit.

Allereerst knippert de rode knop met de sleutel wanneer het voertuig op slot zit.

Als het voertuig een antidiefstalalarm heeft, knippert de knop met het •))) symbool (de beste manier om het te beschrijven [emoji38] ) ook als het alarm is ingeschakeld.

Kunt u een foto toevoegen van de knop waar het om gaat?

#10 ·
Oké bedankt daarvoor, ik dacht dat het misschien een storing met het alarm aangaf, aangezien ik problemen heb met een lege batterij na een paar dagen niet gebruiken, nieuwe batterij en dynamo, het is de auto van mijn vrouw en wordt niet elke dag gebruikt, ik zou hem weggooien maar ze is er dol op??

#12 ·
Auto helemaal standaard, ik heb een video in de kofferbak geplaatst om er zeker van te zijn dat het lampje uitging, geen dashcam of iets dergelijks, mijn zoon heeft een tester over de batterij geplaatst en er trekt iets stroom uit de batterij als de auto uitstaat, ik hoopte dat het iets simpels was.

#14 ·
Auto helemaal standaard, ik heb een video in de kofferbak geplaatst om er zeker van te zijn dat het lampje uitging, geen dashcam of iets dergelijks, mijn zoon heeft een tester over de batterij geplaatst en er trekt iets stroom uit de batterij als de auto uit staat, ik hoopte dat het iets simpels was.
Hoi, ik zou graag de veelvoorkomende problemen willen begrijpen, want ik heb precies hetzelfde probleem met een 06 307cc. Ik wil geen £££'s uitgeven aan een auto-elektricien als de veelvoorkomende problemen bekend zijn en zelf te verhelpen zijn. Alle hulp zou enorm gewaardeerd worden. (Ik vond dit draadje door te googelen op de knipperende dashboardlampjes van de auto, omdat ik dacht dat dat de oorzaak van de leegloop zou kunnen zijn)

Bij voorbaat dank.

#15 ·
DanF, het is het beste om je eigen thread te starten in plaats van aan te haken bij een vorige, vooral omdat er geen bewijs is van suggestie met betrekking tot de oorzaak. Geef zoveel mogelijk informatie over de auto, wat betreft motor en versnellingsbak en onderhoudsgeschiedenis, want dit helpt allemaal om mensen hopelijk te helpen.