Peugeot Forums banner

FIRMWARE-update?

32K views 19 replies 11 participants last post by  Paul-R  
#1 ·
Hallo, hoe update ik mijn firmware op de Peugeot 308 2016 hdiblue? Bijgevoegd zijn screenshots van versies
Image
Image
Image
Image

Attachments

#3 ·
Hallo,

Op de eerste pagina van dit forum, bovenaan, staat een thread met de naam "SMEG+ Kaart- en Flitspaal Update Procedure" SMEG+ Kaart- en Flitspaal Update Procedure

In dit bericht vindt u alle info die u nodig heeft en zelfs de firmware. Er is ook een manier om GPS-kaarten bij te werken.
Bedankt, ik heb het uitgevogeld met behulp van Peugeot, ik heb ze rechtstreeks gemaild en ze zeiden dat ik een 5-jarig kaartonderhoudsplan had dat eind dit jaar afloopt, dus ik had recht op de gratis nieuwste update, en het zelfs op usb gezet en zelf geĂŻnstalleerd, geweldig werk, dit was nuttig.

#6 ·
Hallo, kan iemand helpen en me vertellen waar ik fout ga... Ik probeer mijn software te updaten. Wanneer ik de usb in mijn auto steek en de auto een bericht geeft met de tekst 'mislukt geen muziekbestanden', heb ik verschillende usb's geprobeerd die ik heb & ik heb de instructies op dit forum gevolgd... Ik kan het gewoon niet voor elkaar krijgen om een software-update uit te voeren... Ik heb de update op de kaarten gedaan, wat geweldig ging. Bedankt bij voorbaat

#7 ·
Hoi, kan iemand helpen en me vertellen waar ik fout ga...
Ik probeer mijn software te updaten
Als ik de usb in mijn auto steek en de auto geeft een bericht met 'mislukt geen muziekbestanden' heb ik verschillende usb's geprobeerd die ik heb & ik heb de instructies op dit forum gevolgd.. ik kan het gewoon niet voor elkaar krijgen om een software-update te doen.. ik heb de update op de kaarten gedaan die geweldig ging
Bedankt op voorhand
Heb je eerst usb geformatteerd?

#14 · (Edited)
Het is heel belangrijk dat je in de open ruimte bent
open ruimte??

Na veel gedoe en uitzoeken dat je Windows niet kunt gebruiken om uit te pakken. Ik heb een uitpakprogramma gekregen en de USB in de auto.

Nu krijg ik de foutmelding onvoldoende geheugen om door te gaan met de update. Ideeën?

Eigenlijk na nog 10 minuten geklooi heb ik het opnieuw geprobeerd na het veranderen van het achtergrondtegeltype van de unit, d.w.z. de weergaveachtergrond op het systeem, moet er een kleinere versie en een grotere bestandsversie zijn?
het lijkt nu iets te doen...
Image

Lijkt nu te zijn bijgewerkt, de nieuwste firmware voor de 308? Uitgebracht wanneer weet iemand?

Image

Volgende klus, mapping en flitspalen...

#13 ·
Kan iemand adviseren welke link ik moet gebruiken om de allernieuwste firmware voor mijn 2014 308 te krijgen?

De thread bovenaan heeft een lijst met firmware-updates. Ik wil de firmware doen vóór de kaarten en camera's.

Is het u ook opgevallen dat de snelheid is verbeterd sinds u de firmware hebt bijgewerkt?

Bedankt

Liam

Firmware SMEG_5.4.B.R6:
FIRMWARE UPDATES - INSTALLEREN OP EIGEN RISICO
Wachtwoord: lambda14

Firmware SMEG_5.4.B.R8:

Firmware SMEG_5.41.B.R4:
Pass: psa
(Werkt momenteel niet)

Firmware SMEG_5.42.B.R4:
(Mirror-bron vriendelijk gehost door een forumlid)

SMEG_5.43.A.R2:

ALS U PROBLEMEN HEEFT

#19 ·
Kan iemand advies geven welke link ik moet gebruiken om de allernieuwste firmware voor mijn 308 uit 2014 te krijgen?

De thread bovenaan heeft een lijst met firmware-updates. Ik wil de firmware doen vóór de kaarten en camera's.

Is het u ook opgevallen dat de snelheid is verbeterd sinds het updaten van de firmware?

Bedankt

Liam

"

Firmware SMEG_5.4.B.R6:

Firmware SMEG_5.4.B.R8:

Firmware SMEG_5.41.B.R4:
Pass: psa
(Momenteel niet werkend)

Firmware SMEG_5.42.B.R4:
(Mirrorbron vriendelijk gehost door een forumlid)

SMEG_5.43.A.R2:

ALS U PROBLEMEN HEEFT "
Werken deze links - alleen “OP EIGEN RISICO” omdat ze openbaar zijn?

#17 ·
Alles staat in de eerste post van de eerste listing in de stickies hierboven. https://www.peugeotforums.com/threads/smeg-map-and-speed-camera-update-procedure.168681/ Ik kan niet opmaken welk jaar kaartgegevens je hebt in de lawine van foto's, maar de nieuwste zijn gelinkt in de eerste post.

De thread (en dit hele subforum!) is voor de Mk2 308 met het SMEG+ systeem en jij hebt het RT6 systeem, maar dezelfde gegevens kunnen gebruikt worden voor kaart- en flitspaal updates. Je firmware is niet de nieuwste, maar tenzij je een probleem hebt, zou ik voorstellen om het te laten zoals het is, want updaten naar 2.86b (de nieuwste en laatste uitgebrachte firmware) kan ertoe leiden dat de unit vergrendeld wordt voor verdere interrogatie door code readers.