Hallo, hoe update ik mijn firmware op de Peugeot 308 2016 hdiblue? Bijgevoegd zijn screenshots van versies
Bedankt, ik heb het uitgevogeld met behulp van Peugeot, ik heb ze rechtstreeks gemaild en ze zeiden dat ik een 5-jarig kaartonderhoudsplan had dat eind dit jaar afloopt, dus ik had recht op de gratis nieuwste update, en het zelfs op usb gezet en zelf geĂŻnstalleerd, geweldig werk, dit was nuttig.Hallo,
Op de eerste pagina van dit forum, bovenaan, staat een thread met de naam "SMEG+ Kaart- en Flitspaal Update Procedure" SMEG+ Kaart- en Flitspaal Update Procedure
In dit bericht vindt u alle info die u nodig heeft en zelfs de firmware. Er is ook een manier om GPS-kaarten bij te werken.
Heb je eerst usb geformatteerd?Hoi, kan iemand helpen en me vertellen waar ik fout ga...
Ik probeer mijn software te updaten
Als ik de usb in mijn auto steek en de auto geeft een bericht met 'mislukt geen muziekbestanden' heb ik verschillende usb's geprobeerd die ik heb & ik heb de instructies op dit forum gevolgd.. ik kan het gewoon niet voor elkaar krijgen om een software-update te doen.. ik heb de update op de kaarten gedaan die geweldig ging
Bedankt op voorhand
open ruimte??Het is heel belangrijk dat je in de open ruimte bent
Werken deze links - alleen “OP EIGEN RISICO” omdat ze openbaar zijn?Kan iemand advies geven welke link ik moet gebruiken om de allernieuwste firmware voor mijn 308 uit 2014 te krijgen?
De thread bovenaan heeft een lijst met firmware-updates. Ik wil de firmware doen vóór de kaarten en camera's.
Is het u ook opgevallen dat de snelheid is verbeterd sinds het updaten van de firmware?
Bedankt
Liam
"
Firmware SMEG_5.4.B.R6:
FIRMWARE UPDATES - INSTALLEREN OP EIGEN RISICO
Wachtwoord: lambda14
Firmware SMEG_5.4.B.R8:
Wachtwoord: lambda14
Firmware SMEG_5.41.B.R4:
Pass: psa
(Momenteel niet werkend)
Firmware SMEG_5.42.B.R4:
(Mirrorbron vriendelijk gehost door een forumlid)
SMEG_5.43.A.R2:
ALS U PROBLEMEN HEEFT "