Peugeot Forums banner

Entertainment handleiding & gevarendriehoek

8K views 20 replies 11 participants last post by  JimWooly  
#1 ·
Mijn 3008 werd 2 dagen voor mijn vakantie afgeleverd, dus heel weinig tijd om mee te spelen. Terug van vakantie en heb net contact opgenomen met de dealer om te vragen waar de handleiding voor het touchscreen/navigatiesysteem etc. is. Er werd me verteld dat ze er geen meer hebben (moet het gewoon downloaden) Geweldig. Ook vond mijn man een plek voor een gevarendriehoek, maar geen driehoek, dus vroeg ik ernaar, maar blijkbaar krijg je die ook alleen als je Frans bent. Mijn auto is geleased, dus afgeleverd door een apart bedrijf en ik heb geklaagd over de staat waarin de auto werd afgeleverd. Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op mijn 3008, maar de aandacht voor detail ontbreekt. Had hiervoor een Audi A3 (ongeveer dezelfde prijs), maar de auto was brandschoon, ze deden alles om je te helpen, handleiding, onberispelijk bij aflevering etc.

Nog iemand een handleiding of een gevarendriehoek?

#2 ·
Ik heb het telematica handboek niet gekregen, maar de dealer vond er een in een demowagen en gaf me die. Wat de gevarendriehoek betreft, je hebt gelijk, alleen Franse auto's krijgen er een, ik heb er een gekocht bij Halfords die perfect paste.

#14 ·
Neem contact op met Peugeot UK om de handleiding te krijgen - https://www.peugeotforums.com/forums/2190878-post3.html
Hoi Jim. Ik vermoed dat er een aantal verschillende e-mailadressen zijn die men zou kunnen gebruiken. Aangezien u erin geslaagd bent de telematica handleiding te verkrijgen, kunt u dan de link/het e-mailadres plaatsen dat u hebt gebruikt, aangezien ik er zelf ook een wil verkrijgen. Ik ben er maanden geleden mee gestopt om het aan mijn dealer te vragen.

#13 ·
Ik heb hier in Italië geen handleiding gekregen, maar de mijne werd geleverd met een gevarendriehoek, een lampenset, een veiligheidsvest, een zaklamp, handschoenen en een pakje desinfectiedoekjes in een mooie Peugeot-tas met de gratis telefoonnummers om contact op te nemen met Peugeot.

De gevarendriehoek past goed in het compartiment op de achterklep, maar ik bewaar de mijne in de tas in de kofferbak met de reserveband. Ik houd de hoedenplank op het bovenste niveau, zodat ik extra spullen zoals boodschappentassen, een brandblusser, een mooie EHBO-kit, reinigingssprays en poetslappen daarin verborgen kan houden.

Ik neem aan dat heel Italië tenminste de gevarendriehoek en het vest krijgt vanwege de wet hier als een verplicht item.