Peugeot Forums banner
21 - 35 of 218 Posts
Korte update hierover.

Als iemand een heel gemakkelijke manier wil om Diagbox 9 direct te installeren, dan heeft PSA-DIAG een eenvoudige tool uitgebracht die alles doet:

Image

Image

Het vereist nog steeds activering, donaties worden gevraagd.

Hoi, betekent dat dat ik het direct op mijn laptop kan installeren en dat het geactiveerd en volledig functioneel is?
Geen behoefte om wmware-images etc. te draaien? Dit lijkt misschien een heel eenvoudige oplossing.

Als je naar de eerste post verwijst, dan ja en ja, bewerk de VM en zet er meer processorkernen in (standaard was 1 of 2, ik heb er 8 of 12 kernen in gezet) om hem sneller te laten draaien en wat meer ram.
Het spijt me zeer, ik probeerde te verwijzen naar Gibbos postnummer #21, en drukte niet op de antwoordknop, dus de vraag kon verkeerd gelezen worden.
Maar hartelijk dank voor de zeer snelle reactie, ik heb het nu gecorrigeerd.
Nogmaals bedankt voor de steun.

Hoi, betekent dat dat ik het direct op mijn laptop kan installeren en dat het geactiveerd en volledig functioneel is?
Het meeste waar je om vraagt, wordt uitgelegd in de Link van de originele posting. Ik weet niet zeker waarom je denkt dat VM meer belastend is dan welk ander stuk software dan ook op je computer. Als het geen VM kan draaien, zal het ongetwijfeld net zo efficiënt hiermee worstelen.

Hallo mensen. Ik heb Win XP geĂŻnstalleerd op mijn oude laptop, een Acer Aspire 7730. Oorspronkelijk draaide er Vista op. Het is een Core 2 Duo T5800 @ 2 GHz 800 MHz met 2,86 GB RAM (totaal 4 GB). Ik kan Diagbox V 7.62 gebruiken, maar wil upgraden en V9 proberen. Probleem dat ik in eerste instantie heb, is dat de VM niet wil installeren. Win32-toepassingsfout.

Is mijn laptop te oud voor deze jongen?

Het is borderline, technisch gezien was 2,2 GHz Dual Core nodig, met Intel-VT-x ingeschakeld in de BIOS, je kunt VMware Player 7.0 proberen en kijken of het succesvol zal installeren.
Ok, bedankt Red. Ik overweeg om in plaats daarvan win7 erop te installeren en opnieuw te beginnen met v9. Anders pak ik misschien de laptop van mijn partner, een i3 SSD met 6gb ram. Ze heeft hem niet nodig lol. De

Korte update hierover.

Als iemand een heel gemakkelijke manier wil om Diagbox 9 direct te installeren, dan heeft PSA-DIAG een eenvoudige tool uitgebracht die alles doet:

Image

Image

Het vereist nog steeds activering, donaties worden gevraagd.

Ik heb deze toolbox geĂŻnstalleerd, en na diagbox ver 9.143 op een laptop met win 10, 4gb ram.
En het werkte in de eerste poging, geen complicaties:).

Ik wil gewoon heel erg bedankt zeggen voor een fantastische suggestie

Ik heb het geĂŻnstalleerd.... nu ben ik van plan een kabel te kopen... Ik zag twee opties: de originele en de air-kabel (of iets dergelijks). Welke wordt aanbevolen? Ook, een Britse verkoper? Sorry als dit niet de juiste plek is.

Hoe is wat ik zei verwarrend?
AER is de nieuwste maar identieke, 12 stuks JAPAN NEC Relais + 7 stuks OPTOCOUPLERS maar het past niet op alle voertuigen, d.w.z. voornamelijk die van vóór 2000.

Ja, ik kan de datum van deze wijziging niet 100% zeggen, er zullen altijd een of meer voertuigen zijn om een ​​hol van je te maken. Als je PP2000 en niet DIgabox moet gebruiken, heb je misschien alle nutteloze rommel nodig die bij de niet-AER-versie wordt geleverd.

Ik hoop dat dit helpt.

dank u, dat stond inderdaad op mijn lijst en ik had het bijna gekocht. Tot @RedSector een paar berichten eerder iets over deze zei.

aer link

en bracht me in verwarring
Ik heb uw link bekeken en ik denk dat wat u in verwarring kan brengen, is dat deze opent op een pagina die de standaard Lexia3 weergeeft. U moet op het vak klikken dat ik rood heb omlijnd om de AER-eenheid te zien. Ik ken twee mensen die de AER-eenheid hebben. Redsector is er blij mee, maar een andere gebruiker heeft de zijne de eerste keer dat hij hem gebruikte kapot gemaakt. In sommige auto's steekt de AER-eenheid uit de OBD-connector op een positie waar hij gemakkelijk kan worden geraakt. De andere eigenaar van de AER-eenheid stootte hem met zijn been toen hij uit de auto stapte en brak de connector.
Image

21 - 35 of 218 Posts