Peugeot Forums banner

Nie można zaktualizować oprogramowania układowego w 308 z 2021 roku?!

1 reading
6.6K views 55 replies 9 participants last post by  Kirkp5560  
#1 · (Edited)
Cześć wszystkim 👋

Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze.

Kupiłem właśnie 308 Allure Digital Ptech S/S zarejestrowany w maju 2021 roku. Uważam, że to druga generacja (wybaczcie, nie znam się zbytnio na samochodach – jeszcze!).

W każdym razie, dzisiaj próbowałem zaktualizować oprogramowanie układowe, ponieważ zauważyłem, że jest nieaktualne. Postępowałem zgodnie z instrukcjami podanymi przez Peugeota i próbowałem rozwiązać problem, korzystając z porad, które znalazłem w Internecie i na tym forum. Jednak wciąż nie udało mi się pomyślnie zaktualizować oprogramowania 😥

Pobrałem program do aktualizacji oprogramowania układowego MAC i pomyślnie sformatowałem (za pomocą programu do aktualizacji MAC Peugeot) pendrive i zainstalowałem na nim oprogramowanie (ma tylko 16 GB, ale instalacja przebiegła pomyślnie).

Jednak mimo że system w samochodzie jest połączony z Wi-Fi i Bluetooth, cały czas otrzymuję ten komunikat o błędzie:

Image

Nie wiem, jak znaleźć szczegółowe informacje o tym, jaką wersję oprogramowania aktualnie posiadam lub jaki jest to dokładnie sprzęt.

Byłbym niezmiernie wdzięczny za wszelką pomoc, jakiej ktoś mógłby mi udzielić, aby rozwiązać ten problem, żebym mógł w pełni cieszyć się moim nowym starym samochodem 🙏🙂

Wielkie dzięki!

#3 ·
Dzięki @foppe8852! 🙌

Zatem @rui.saraiva mówi:

"To jest NAC Wave 2 (NAC_EUR_WAVE2), więc nie można zaktualizować oprogramowania układowego z powodu wygasłych certyfikatów we wszystkich aktualizacjach oprogramowania układowego dostępnych dla tego systemu."
Proszę mi wybaczyć, ale co to dokładnie oznacza? Czy to po prostu oznacza, że certyfikaty SSL na serwerze Peugeota wygasły, a jeśli tak, to czy jest jakaś nadzieja, że Peugeot odnowi te certyfikaty, abyśmy mogli ponownie dotrzeć do serwera i kontynuować aktualizowanie naszych systemów?