Mijn sfeerverlichting (rond de bekerhouder etc.) werkt alleen als ik de deur open, zodra ik het contact aanzet gaat hij uit. Ik weet zeker dat hij de hele tijd aan hoort te blijven tijdens het rijden met de koplampen aan, heb ik gelijk?
Bedankt Idler! Ik heb beide geprobeerd, automatisch en handmatig. Het vreemde is dat als ik naar de comfortinstellingen ga, er helemaal geen optie is voor sfeerverlichting. Alsof ik het niet eens heb, maar ik heb het zeker wel en het werkte vroeger.Het zou aan moeten staan als de koplampen aan staan @Jamesf472, heb je de koplampen op automatisch staan of heb je ze handmatig aangezet (ik weet niet zeker of dit enig verschil maakt)?
Ga naar Voertuiginstellingen/Comfort op het touchscreen en controleer of de sfeerverlichting aan staat en op de gewenste helderheid staat. Als het al aan staat, probeer het dan uit en weer aan te zetten.
Ik had een vergelijkbaar probleem met de mijne en het aan en uit zetten van de 'sfeermodi' (Relax/Boost) leek de mijne te verhelpen. Sommige dingen lijken af en toe een eigen leven te leiden, het rommelen met instellingen en opties lijkt het meeste op te lossen.
Het is de Allure, 2020 FasbackWelk model heeft u @Jamesf472 ?
De kleur van de sfeerverlichting kan niet worden veranderd in de 508, tenzij je het zelf doet.idem hier. Vandaag de mijne ontvangen. Werkt misschien alleen als de koplampen aan staan, zal dat morgen proberen
Ben je erin geslaagd dit op te lossen? Ik heb hetzelfde probleem.Net de 2024 2008 gt gekregen, de sfeerverlichting werkt niet en er staat niets op het infodisplay, behalve het veranderen van de kleur, wat stom is omdat het niet werkt. Ideeën?
Oké cool, dus was het een update van de dealer of heeft u de bsi-module vervangen? Heeft u een exacte factuur voor het werk? Bedankt.Peugeot dealer heeft het zonder problemen gedaan.
Oké, hebben we niet het recht om de factuur op te vragen, evenals de eigenaar?Update was van de dealer, geen factuur omdat de auto nog onder garantie viel