Ik heb problemen met mijn sensoren. De adblue-, moersleutel- en motormanagementlampjes gingen onlangs aan en ik bracht de auto naar een garage. Ze deden een diagnose waaruit bleek dat er geen adblue nodig was en dat al het andere in orde was. De batterij was leeg, dus ik kocht een nieuwe en de lampjes verdwenen een tijdje. De lampjes gingen weer aan, maar toen kreeg ik een bericht dat ik nog maar 700 mijl kon rijden. Ik bracht de auto naar een andere garage die opnieuw bevestigde dat het niet de adblue was. Ze zeiden dat het de sensor kon zijn die de adblue-niveaus niet leest of dat het de injector kon zijn. Ik heb de bestelwagen aangemeld bij een Peugeot-dealer, maar de wachttijd is erg lang.
Ik vroeg of het veilig was om te rijden, aangezien de kilometerstand is gedaald tot 350 mijl, maar ze konden het niet zeggen en de sensor kan zichzelf oplossen.
Heeft iemand anders dit probleem gehad? Zo ja, hoe is het opgelost? Ik wil graag weten of ik andere garages kan gebruiken dan een dealer, want als ik weken moet wachten om te worden ingepland, heeft dat gevolgen voor mijn werk.
Ik vroeg of het veilig was om te rijden, aangezien de kilometerstand is gedaald tot 350 mijl, maar ze konden het niet zeggen en de sensor kan zichzelf oplossen.
Heeft iemand anders dit probleem gehad? Zo ja, hoe is het opgelost? Ik wil graag weten of ik andere garages kan gebruiken dan een dealer, want als ik weken moet wachten om te worden ingepland, heeft dat gevolgen voor mijn werk.