Ik ben al ongeveer 6 weken bezig met adblue-gerelateerde storingen. Het begon met een elektrisch defect en het laten onderhouden van de auto met een servicelampje in december, wat kort daarna werd gevolgd door Urea en Adblue laag, start voorkomen in xxx, wat geldig had kunnen zijn en de adblue werd bijgevuld. We kregen toen 2 dagen later een herhaald adblue-lampje dat daalde van 1500 naar 750 mijl in slechts 50 mijl, ondanks de volle tank. Sommige blogs zeiden dat het verband hield met een bekend defect met een vacuĂĽm in de tank dat vroegtijdig uitvallen van de pomp veroorzaakte en er werd een vervangende dop aanbevolen, maar sommigen suggereerden een klein gaatje in de dop te boren, wat ik deed, terwijl ik geld spaarde voor de nieuwe tank van ÂŁ1.000. Sindsdien geen adblue-berichten meer. Binnen 3 dagen ging het echter verder met Urea-emissiecontrolefout + Motorstoring reparatie vereist + Emissiecontrolefout start voorkomen in 650 mijl, evenals de permanente elektrische storing. Dit hadden we de volgende week continu, om de 30 seconden. Keek naar de injector die brandschoon was, dus teruggeplaatst en de adblue-tank eraf gehaald, geleegd, besloten dat de pomp waarschijnlijk de oorzaak was van de permanente P20E8-code, dus de nieuwe tank besteld. De tank als tijdelijke maatregel teruggeplaatst, omdat ik er nog mee moest rijden. Maar nu, 5 dagen later en 300 mijl, nog steeds geen enkele foutcode (behalve de elektrische storing). Is er een verklaring...zit er een filter in de tank dat verstopt kan raken? Moet de adblue-printplaat van de ECU worden losgekoppeld om de fouten te resetten? Ik ben compleet de weg kwijt... kopen we allemaal nieuwe tanks zonder echte reden?